Senest har jeg d. 11 august hentet Caramba med albummet Caramba.
Der er selvfølgelig fejl i nogle af numrene, så jeg ville gå på Play for at redownloade albummet.
Men væk er det - Selv i min download oversigt er den ikke længere at finde.
Info om album er: TDCPLAY_Caramba_Caramba.zip 59.912.961 11-08-2011 00:11.
Som det ses, så er det ikke engang 10 dage siden det er hentet og er allerede væk.
Hvad søren foregår der ?
Jeg har mange album som jeg har hentet igennem tiden, der ikke længere er at finde online.
Jeg fatter da ikke en pind, for TDC reklamere da ellers med at antallet af numre online stiger hele tiden.
Man startede med omkring 2 millioner numre og dette tal er steget gennem årene til i dag 10 millioner.
Hvordan kan det lade sig gøre, når ældre album rent faktisk ikke længere er til rådighed ?
Mvh. Den forvirrede TDC Play bruger.
Bedste svar af Rabo
Hej aso4200
Som bbs nævner, så tager vores udbyder et defekt album ned, mens vi venter på at pladeselskabet leverer en ny version.
Og når du også nævner, at der var fejl i albummet, peger det i retning af at det er tilfældet her.
Det tager som regel et sted mellem 1 og 3 uger, at få nyt materiale leveret.
Og nu jeg tænker mig om, så har jeg jo faktisk selv fejlmeldt albummet d. 13/8, og fået besked d. 15/8 om at det blev taget ned - jeg syntes også titlen så lidt bekendt ud :-)
Vh.
Rasmus - TDC