Multistik?

Omdømme 2
Hej,

Jeg har bestil en opgradering af min linje til 50/5, og i den forbindelse stod der at jeg skulle have et multistik for at kunne få det. Mit stik ser ud som stik B.

[i]

Derfor går jeg ud fra at jeg ikke har et multistik. Men så kom jeg i tanke om at da jeg sidst havde en tekniker ude, ændrede han lidt på det så internettet ikke går igennem de 3 telefonhuller, men istedet en ny ledning op i boksen:

[i]

Kan mit stik betragtes som et multistik, eller er det et almindeligt stik?

Mvh

Stefan Møller

5 Kommentarer

Omdømme 1
Tjah godt spørgsmål, jeg ville tro det var multi-men-ikke-stik (du har jo kun et stik Glad humørikon det er sikkert samme løsning med Internettet via seperat snoet kabel-par. Grunden til at teknikeren den gang ikke satte et multistik i, kan jeg kun gætte på evt. var at dit underlag ser ud til at være en kort model og derfor ikke har plads til 'A'.

Men TDC burde naturligvis kunne svare på dette, så spørg igen i fbm. din bestilte opgradere om ikke de kan se det i deres systemer/dokumentation omkring din opkobling/bopæl.

Omdømme 2
Hej,

Tak for dit svar. Jeg har nu haft en tekniker ude, som kunne bekræfte at det var et multistik jeg havde, og jeg har nu fået opgraderet min linje til 50/5.

Jeg har nu testet min forbindelse gennem:

http://hastighedstest.tdc.dk

http://borger.itst.dk/verktojer/bredbaandsmaaleren

Målingerne viser 37/4 hver gang. Målingerne bliver foretaget på en nyinstalleret pc, med kablet forbindelse, både i og uden safemode.

Teknikeren var overrasket over den lave hastighed, da han uden i hans bil kunne teste min forbindelse til 50,5 mbit/s download.

Er det simpelthen min router der ikke kan følge med til den høje forbindelse, eller hvor ligger problemet?

Kunne godt være routeren, men hvis teknikeren har testet på den samme router burde det ikke være den.

//dalhoff

Omdømme 4
Badge +1
Hejsa

Når vi tester forbindelsen slår vi op og se hvilken hastighed modem er forbundet med centralen på.

mvh

Jan

Omdømme 2
Han sagde bare at vi var en af de første han havde set der havde en så god linje, for han kunne nemlig teste den til 50,5 da han sad i bilen (ikke gennem routeren). Da han så kom ind og testede på en pc gennen routeren, kom forbindelsen "kun" op på 37, og det kunne han ikke forstå. Jeg er godt klar over at jeg ikke komme op på 50 mbit/s, men jeg havde da regnet med at den ville runde 40 mbit/s, når nu han sagde som han gjorde.

Men jeg er nu alligevel godt tilfreds med hastigheden. Jeg undrer mig bare. Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)