Multiroom og Xbox 360 | YouSee Community

Multiroom og Xbox 360

Kære TDC,

Jeg overvejer at returnere mine multiroom-bokse, da jeg synes, det er enormt dyrt at have dem stående. De koster på nuværende tidspunkt 59 kr./måned. Hvorfor har jeg ikke mulighed for at købe boksene? Jeg vil langt hellere betale den fulde pris for dem, så jeg ikke skal leje dem. I har skrevet på jeres hjemmeside, at i ikke opkræver såkaldte kortafgifter. Dette er naturligvis korrekt, men i mine øjne er det ligegyldigt, om jeg betaler en kortafgift eller en lejepris - facit er og bliver det samme! Vil i ikke nok gøre ligesom Yousee, Boxer og Canal Digital, der er stoppet med at opkræve kortafgift-lignende afgifter?

Jeg har en Xbox 360, som jeg godt kunne tænke mig at bruge som settop-boks. Jeg ved, at jeres IPTV-platform er baseret på Microsoft Mediaroom og at Xbox 360 understøtter denne platform. Den eneste hindring, der på nuværende tidspunkt er for, at jeg kan bruge min konsol som settop-boks, er jer (TDC red.). Alt i skal gøre, er at sige god for dette. Vil i ikke nok gøre det? Så behøver jeg ikke at have alle mulige forskellige bokse stående ved mit tv.

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej staal-olsen

Da du også har skrevet denne besked til mig, og muligvis andre TDC ansatte på forum, bringer jeg her et svar Glad humørikon

TDC Forum er et sted hvor i som brugere kan dele viden med hinanden. Der findes desuden et vist antal moderatorer som holder orden i Forum, samt TDC ansatte, som f.eks. mig, der finder den samme glæde i at hjælpe andre som alle de brugere du ser skrive råd herinde Glad humørikon

Når det er sagt, findes der dog alligevel et sted her på Forum hvor du har mulighed for at skrive et indlæg som det du her skrevet her, nemlig en sektion til Forslag & Idéer som kan findes her: /t5/Forslag-Id%C3%A9er/bd-p/forslag

Vi vil rigtig gerne modtage jeres forslag til forbedringer, så endelig bliv ved med dette Glad humørikon

Mvh Joachim

Besvar