Multiroom - Alle dioder lyser og intet link på home box'en

Hej,

Har lige fået Home trio og har været igang med at installere multiroom box'en. Problemet er at når jeg tænder den så lyder alle 4 dioder i front konstant, og netværks link/activity blinker hele tiden uanset om der er stik i eller ej. Home box'en/routeren viser ikke noget link på den indgang som multiroom box'en er forbundet til. Der kommer heller ikke noget billede op på TV'et.

Umiddelbart vil jeg mene multiroom box'en er defekt, da jeg forventer at den som minimum vil vise link på routeren når den er forbundet.

Jeg har prøvet at genstarte alt udstyret, samt prøvet forskellige kabler, med samme resultat.

Nogen der har oplevet dette eller kan forklare det?

Med Venlig Hilsen

Christian Hansen

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej hwhansen

Tak for dit spørgsmål.

Det er ikke nødvendigvis selve boksen i sig selv, der er defekt, men måske nærmere den tilhørende strømforsyning.

Jeg går næsten ud fra, at du bruger den medfølgende strømforsyning og ikke en anden? Fejlen vil nemlig også kunne opstå, hvis man bruger en anden type strømforsyning og tilslutter denne.

Venlig hilsen

Søren

Hej Søren,

Tak for dit svar.

Jeg bruger den medfølgende strømforsyning. Jeg er pt. ved at ringe ind til TDC hotline for at undersøge muligheden for en ombytning.

Med Venlig Hilsen

Christian Hansen

Hej igen,

Har lige snakket med en TDC tekniker, og konklusionen er at strømforsyning eller box er defekt. Der bliver sendt en ny.

Omdømme 1
Hej hwhansen

Tak for din tilbagemelding og det glæder mig at høre, at problemet er på vej til at blive løst.

Venlig hilsen
Søren

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)