Svar

multiroom

For 9 måneder siden ca havde vi en fejl på multiroom modtageren, problemet blev løst, vi kunne dog ikke optage og se det vi havde optaget på multiroom recieveren, før der ville komme en ny opdatering af den. Men det er der åbenbart ikke eller jeg bare blevet glemt.

Er der andre der har disse problemer??

icon

Bedste svar af GTH 20 juni 2011, 10:18

Hej Benjamin

PM er en personlig meddelelse som du kan sende til mig ved at klikke på mit navn, da det ikke anbefales at offentliggøre personlige oplysninger, telefonnummer osv. her på Forum.

Jeg kontakter dig  - men vil samtidig anbefale at du sletterdit telefonnummer i dit indlæg.

Mvh. Gitte

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3
Hej bthye

Med den beskrivelse du giver her, vil jeg gætte på du har været ramt af lydproblemer på din Multiroombox i forbindelse med tilslutning til TV via scartstik.

Ifølge leverandøren skulle denne fejl være løst i den nye softwareversion. Vi er gået igang med at opdatere hos de kunder der har været ramt af dette problem. Opdateringen sker dog i mindre portioner, så vi kan følge op på at det kører ok efter opdateringen.

Så du er ikke blevet glemt - men hvis du har lyst, kan du sende mig en PM med dit EM nummer, og et tlf. nr. jeg kan træffe dig på. Så vil jeg kontakte dig hurtigst muligt.

Mvh. Gitte

hvad er en PM og EM?? kan du ikke bare bruge mit tlf nr.  3514 0283

Mvh Benjamin

Omdømme 3
Hej Benjamin

PM er en personlig meddelelse som du kan sende til mig ved at klikke på mit navn, da det ikke anbefales at offentliggøre personlige oplysninger, telefonnummer osv. her på Forum.

Jeg kontakter dig  - men vil samtidig anbefale at du sletterdit telefonnummer i dit indlæg.

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P