Modtager ikke mails.

• 0 kommentarer
For hulen hvor er jeg ved at være træt af den mail..

testmailen går glat igennem, men det er vist også den eneste mail jeg kan modtage.. Jeg har prøvet at sende mails til mig selv, både fra en gmail adresse og fra mit job og INGENTING har jeg modtaget når jeg logger på..

Jeg havde også problemer for en 14 dages tid siden, men troede det var løst, hvad det så ikke var - ret længe i hvert fald.

Dengang prøvede jeg også at slette min mail og oprette den igen, jeg var på webmail og rydde ud men åbenbart stadig uden held..

Hvad er der så at gøre???

4 Kommentarer

Tror måske jeg har løst problemet for denne gang..

Omdømme 1
Hej JM75

Det ville være rigtig dejligt, hvis du ville dele din løsning med os andre. Blinkende humørikon

Jeg har indtil videre været inde i  webmail og ændre på størrelse af modtagne mails og sat det op til max, men ved så ikke endnu om det rent faktisk virker Glad humørikon

Omdømme 1
Hvis ikke det hjælper, så prøv at tjekke om du har opsat en mailklient på din pc, og at du ved et uheld er kommet til at åbne det program. Hvis ja, er dine mails højst sansynligt der, fordi en opsat konto i en mailklient sletter meddelelser på tdc, server - efter de er hentet.

Håber du vender tilbage om nogle dage, og fortæller om dit tip har hjulpet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)