modtager ikke e-mails

Jeg kan ikke modtager e-mail. Har allerede slettet e-mail-konto og genoprettet et nyt konto. Men jeg for dette fejlmelding:

Opgaven: ...mail.dk - modtager' rapporterede en fejl (0x800CCC92) : 'E-mail-serveren afviste dit logon. Kontroller brugernavnet og adgangskoden under egenskaber for din konto. Klik på E-mail-konti under Funktioner.  Serveren svarede: -ERR account is currently inactive.'

1 Kommentar

Omdømme 1
Hej Blase

Velkommen til TDC-forum.

Det er flere dage siden, du har stillet et spørgsmål. Har du stadig problemet?

Jeg går ud fra du har et postpogram på din pc.

Det er ikke meget jeg kan hjælpe med, men da fejlmeddelelsen skriver noget om logon, så prøv at se her hvilket logon du skal bruge:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.
(Det betyder at det login du skal bruge til din opsætning, ikke er det login du bruger, for at skrive i TDC-forum.)

Opsætningen i dit postpogram skal være sådan:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Hvis du melder tilbage, fordi du stadig har problemet, kan det være en anden bruger kan give et bud.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)