Modtager e-mails til andres e-mail adresser | YouSee Community
Svar

Modtager e-mails til andres e-mail adresser

Vis første besked

29 Kommentarer

Omdømme 3
Nej, så er vi ikke enige!

Der er ikke nogen, der har modtaget andres e-mails!

Det er kun et led i spammernes plan, at få dig til at tro, at den er sendt til dig.

Den egentlige modtager e-mail adresse som TDC bruger, er ikke den du får vist.

Jeg håber (stadig Blinkende humørikon ) at en fra TDC ville komme med den fulde tekniske forklaring.

Omdømme 6
Ja, det kunne være rat lige at få af vide hvordan det helt hænger sammen,

Jeg vil da godt førsøge at fortælle hvordan det hænger sammen ed hvordan en mail adresse ser ud.

en mail adresse har 2 dele.

Et domæne som bare hendviser til serverens offnlige Ip adresse, alså det er en adresse som hvis du skriver et brev til mig.

og så er der "navnet" til den modtager, som er unik(der er ikke to på samme domæne der kan have samme "navn"), der er så hej jeg gerne vil have det forklare, for det navn er entlig en adresse i det interne mail system, som fortælle om Post serveren hvem mailen skal vedre til, det kan nok samlines med når du ex. sender et brev til att. adresse ex til Chef opvasker olsen.

virksomhedsnavn.

adressevej 1, miniby

8000 Århus C

att:

Chef opvasker Olsen

Jeg vil gerne konkretisere problemstillingen med et eksempel.

Min registrerede alias mail adresse ved TDC er xxx@mail.dk (Eksempel)

Jeg modtager mails, hvor der i Til står adresser, der ser sådan her ud:

nhn@mail.dk, hansager@mail.dk, haltol@mail.dk

De er altså sendt til samme domæne, men har et for mig ukendt alias.

Indholdet af de modtagne mails kan udelukkende betegnes som spam, så det er noget jeg helst vil være foruden. (Har ikke modtaget nogen nye idag)

Jeg kan forstå, at noget spam kommer igennem spamfilteret, men hvordan kan jeg modtage spam, der er sendt til en anden adresse...

Mvh. Unconnected

Omdømme 6
Ja,

ja lige presis, det er det jeg mener.

men når KPN siger at han har oplevet det samme og du siger jo også at det er det der sker. så kan det kun være en fejl i TDCs Postserver som muligvis skyldes den "Spam Bombe" her fra den anden dag, og der for syndes jeg at du skal følge det råd som KPN started med at komme med.

Besvar