Svar

mobiltid og "sim kort kunne ikke registreres"

Badge
  • Bruger
  • 7 kommentarer
Hej Forum.

Sikkert et simpelt spørgsmål - men så er der jo også et simpelt svar [i]

Jeg har et par mobiler med Mobiltid optankning - desværre har de ikke været i brug et godt stykke tid sikkert mere end et år - og nu får jeg "SIM kortet kunne ikke registreres", når tænder og angiver pin kode.

Kan jeg bare tanke online igen og så er alt fjong eller skal der mere til?

vh Bo.

icon

Bedste svar af 2nice 1 februar 2011, 22:10

Hæhæ - mindste pris er 50 kr for en tankning...Jeg overvejer det ;-)

Tak for svar.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 4
"Kan jeg bare tanke online igen og så er alt fjong eller skal der mere til?"

Det vil jeg hverken svare ja eller nej til, for jeg ved det helt enkelt ikke, - men du kunne jo starte med at se om dit telefonnummer figurerer i oversigten på den website hvor du tanker op, for den besked du får på din telefon (SIM kortet kunne ikke registreres) betyder almindeligvis at SIM-kortet er afmeldt og lukket. Trist humørikon

Mvh FN ;-)

Badge
Tak for svaret.

Jeg kan kun finde et optankning sted hvor jeg skal smide penge på kortet. Og det gør jeg jo helst ikke, hvis det alligevel er lukket. Kan du linke til hvad du mener?

vh Bo

Omdømme 4
Hej Bo.

Jeg kan ikke linke til hvad jeg mener, for jeg bruger ikke optankning, - men jeg vil antage at det website du bruger til optankning, skulle indeholde nummeret på den mobiltelefon som optankningen gælder for.

Ellers kan du da smide en femmer i eksperimentet, - altså tanke for 5 kroner, - men det hjælper selvfølgelig ikke hvis dit SIM-kort eksempelvis er blevet lukket fordi du skylder på det. Meget glad humørikon

Den eneste grund til at jeg svarer dig, er fordi jeg positivt ved fra de telefoner jeg selv har opsagt i tidens løb, at når telefonen er lukket og SIM-kortet er blevet deaktiveret, så får man netop den besked du nævner på telefonen: "SIM kort kunne ikke registrere​s"

Man får også den samme besked når man lige har købt en ny telefon og SIM-kortet endnu ikke er blevet aktiveret, - men det er jo også teknisk set den samme situation, - nemlig at SIM-kortet ikke er aktivt.

Mvh FN ;-)

Badge
Hæhæ - mindste pris er 50 kr for en tankning...Jeg overvejer det ;-)

Tak for svar.

Omdømme 4
Så er det sgu derfor jeg ikke bruger optankning. Meget glad humørikon LOL

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8