mobilt bredbånd

hej der.

når jeg downloader fra tdc play falder hastigheden ned til 2,35 kb som det laveste jeg har oplevet

og det hele går istå.

jeg købt abonnementet med 6 mb forbindelse, og tdc reklamerede for noget tid siden med at hastigheden nu ville blive sat op til 32 mb tror jeg nok nogen lidt mindre.

men jeg kan bestemt ikke mærke nogen forandring, gør jeg noget forkert hvad er problemet

håber i kan hjælpe mig med oplysninger eller fif til at få noget mere hastighed

mvh

kim

2 Kommentarer

Hej

Læg mærke til de to små ord:"Op til" . De ord bruges alle steder i forbindelse med hastighedsangivelser .

Ligeledes sælges en op til 32mb forbindelse jo også med et modem E367 med spec. til max ca.21mb, tidligere solgte man op til 15mb forbindelser med modem med spec. til 7,6mb.

Det kunne være meget spændende om TDC kunne anvise en placering, hvor max hastigheden for ens modem kan opnås.

lha

Omdømme 3
Du kan jo prøve at se på dækningskortet, der kan give dig en fornemmelse af, hvad du kan forvente. Viser dækningskortet at der ikke er dækning, er der ikke noget at gøre, hvis det derimod ser ud til der skal være dækning, kan det somme tider hjælpe at fortælle Connect It at den kun må køre 3g. Dette skal gøres hvergang Connect It startes.

TDC's ændring går ud på at du nu kan køre så hurtigt nettet kan klare, hvor man tidlige havde begrænsninger på 1, 2 eller 6 Mb/s. Ændringen betyder ikke at man har ændret nettet - desværre.

Besvar