Mobilt bredbånd. | YouSee Community

Mobilt bredbånd.


 

Hej.

 

Jeg har et mobilt bredbånd (optankning) som jeg ikke bruger så tit, men da

jeg brugte det denne gang var der en opgradering til Connect It.

 

Der skal opgraderes til version 2.0.0.129 men når jeg gør det får jeg problemer

med Connect It. Jeg kan godt logge på men efter et par minutter bliver jeg

"logget af" og der står Connect It (svare ikke).

 

Så lukker jeg og prøver igen...  på i et par minutter hvorefter jeg bliver "logget af"

igen og der står Connect It (svare ikke).

 

Andre der kender det problem ??

 

Jeg køre Vista og mit modem er et Huawei E1550.

 

Jeg har fjernet Connect It igen og geninstalleret det igen (fra modem) uden at opgraderer

til nyeste version...  så køre det igen uden problemer.

 

 


1 Kommentar

Omdømme 4
Hej tvm

Tak for dit indlæg.

Det lyder godt nok underligt.

Vi oplever ved nogle kunder, at deres antivirusprogram ikke
kan finde ud af, at Connect IT er opdateret. Når Connect IT bliver opdateret,
bliver det princippet et ”nyt” program. Derfor spørger antivirusprogrammet igen,
om man vil give Connect It lov til at køre. Hvis man kommer til at sige nej
der, kunne det skabe de problemer du beskriver.

Hvis det ikke er det, vil jeg prøve at opdatere igen og evt.
prøve det mobile bredbånd i en anden computer.

Håber det løser dit problem, ellers er du velkommen til at
skrive herinde igen.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator

Besvar