Ja som i kan læse op overskriften har jeg problemer med min mobil i landområderne i det nordjyske. Og jeg har desværre oplevet at være uden mobil i 30 min til 1½ time pga signal svigt og jeg har prøvet at skifte mobiltelefon ved at sætte simkortet over i en anden uden held, og jeg er rigtig ked af at skulle brokke mig alt for meget over det, men i dette tilfælde er det desværre nødvendigt.
Jeg bor på landet og er mange gange nødt til at gå ud af huset for at få ordentlig forbindelse til at ringe/modtage opkald, hvilket godt kan være noget koldt hvis det blæser meget eller det regner.
Jeg ved ikke om TDC er klar over problemet med signalet eller om der er noget der kan gøres ved det, for jeg har prøvet med andre selskaber i min mobil (sony ericsson x10 mini pro) og der er ingen problemer med signalet. (Telia/Callme Telenor/CBB og 3) alle de operatøre har god dækning i mit område også 3 som jo roamer på TDC's netværk
Hvad kan der gøres ved mit problem??
Håber i kan hjælpe mig
Bedste svar af Martin12_01
Hej jutfin
Mange tak for dit indlæg.
Jeg har undersøgt mobildækningen i dit område. Pga. af lange afstande til mobilmasterne og et bakket terræn, bliver der desværre skabt nogle huller i dækningen.
På nuværende tidspunkt, er der ikke nogen planer om udvidelse af mobildækningen i området.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator
Se original
Mange tak for dit indlæg.
Jeg har undersøgt mobildækningen i dit område. Pga. af lange afstande til mobilmasterne og et bakket terræn, bliver der desværre skabt nogle huller i dækningen.
På nuværende tidspunkt, er der ikke nogen planer om udvidelse af mobildækningen i området.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator