Jeg kan bare ikke finde oplysninger på mit abonnement inde på selvbetjening.
Hvis jeg vil tilknytte abonnementet til MitTDC vil I sende en SMS ?
Det dur jo ikke rigtig til iPAD'en.
Hvad skal jeg gøre?
mvh
Søren
Bedste svar af Patrick11
Hej Søren / skand
Jeg ved ikke hvad det rigtige er at gøre, men jeg har stået med samme udfordring. Og der løste jeg det, ved at flytte mit sim - kort over i en mobil telefon.
Også tilknyttede jeg - hvorefter jeg flyttede tilbage til iPad. Har du mulighed for det? Hvis du ikke selv har iPhone, så kan det være du kender en, hvor du kan låne iPhone og ordne det?
Hilsen
Se original
Jeg ved ikke hvad det rigtige er at gøre, men jeg har stået med samme udfordring. Og der løste jeg det, ved at flytte mit sim - kort over i en mobil telefon.
Også tilknyttede jeg - hvorefter jeg flyttede tilbage til iPad. Har du mulighed for det? Hvis du ikke selv har iPhone, så kan det være du kender en, hvor du kan låne iPhone og ordne det?
Hilsen