Mobil Wifi Hotspot problemer | YouSee Community

Mobil Wifi Hotspot problemer

Hej jeg har i øjeblikket problemer med mit Wifi hotspot som jeg bruger på min ps3.

Problemet er at jeg har noget der hedder Nat Type 3, jeg ved ikke om der er nogen her inde som kan hjælpe mig med det, men hvis der er så ville jeg blive glad hvis nogen har en ide om hvordan jeg får det på Nat Type 2.

Nat type 3 gør at jeg ikke kan kommunikere med andre ps3 systemer, og det kan være svært at spille Online på min ps3.

Tak på forhånd.

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge
Hej Ofunder,

Ved at du bruger mobilt wifi hotspot, tror jeg ikke rigtigt du kan gøre noget selv for at få ændret din Nat Type. Men nu må vi se om der kommer et klogt hoved, der ved mere om det end jeg gør.

Har selv oplevet at ved at skrifte fra trådløs til lan på min Homebox, gik jeg fra Nat Type 2(strict) til Nat Type 1(open). Men disse muligheder har man jo ikke på et mobilt hotspot.
Hej Mathias.'

Tak for det hurtige svar, det sætter jeg pris på.

Jeg har et spørgsmål som lyder hvordan jeg kan skaffe mit PPPoE brugernavn og kodeord?

Jeg har hørt fra andre som har samme problem som mig, at det skulle hjælpe?

Omdømme 5
Badge
Der må jeg lige melde pas..
Omdømme 5
Badge
Hmm! PPPoE - Point to Point over Ethernet, det var jo den man brugte på nogle af de første ADSL-forbindelser, man skulle altså bruge en kode for at komme på internettet, næsten son at ringe op med opkaldsmodem.

Jeg kan da ikke lige se til hvad og hvor du skulle have brug for det.

Det du kalder Hotspot, hvad er det - er det et TDC-hotspot eller dit eget trådløse netværk.

Mvh

Kim

Det hedder bare mobilt Wi-Fi Hotspot og jeg har TDC som udbyder ja.

Router navn: HTC Portable Hotspot

MVH

Ofunder

Omdømme 5
Badge
Argh!

Jeg gik ud fra at du var på en fast linie - ADSL/VDSL, men det tyder jo på noget mobilopkobling, det har jeg ikke en bønne forstand på, desværre.

Mvh

Kim

Besvar