Mobil ikke sendt endnu?

Hey!

for at gøre det så kort som muligt! jeg bestilte en ny mobil med abonnement i tirsdag, jeg fik en mail om at jeg ville få en mail når min ordre var færdig behandlet det er nu fredag og jeg har ikke fået en mail endnu, og jeg tænker ikke at de sender mailen og min telefon i weekenden og der stod på den mail jeg fik i starten at mobilen ville blive sendt indenfor 2-6 dage, men hvis de først sender mobilen på mandag går der jo minimum 7 dage! jeg er ret utålmodig ved sådanne ting!

nogle det også har oplevet dette eller måske kan komme med en forklaring på hvorfor mobilen ikke er sendt endnu?

(jeg kan næsten ikke vente med at få min nye mobil)

-Christoffer [i]

4 Kommentarer

Omdømme 3
Det skal du ikke være ked af det tror jeg at der er mange der har..

Må man spørge om hvad det er for en mobil du har bestilt Meget glad humørikon

Velbekomme da

Mange tak for svaret!

Havde helt glemt mandag var en helligdag!

Kan ikke vente med at få den MOBIL! Meget glad humørikon

Omdømme 3
Hej og tillykke med dit køb.

Når man bestiller en mobil online hos et eller andet selskab i dette tilfælde TDC så får man altid en bekræftelse på at man har bestilt den, denne mail er ikke den endelige bekræftelse på at købet er gået igennem.

Og grunden til at de skriver et x antal dage fra man bestiller til man får den er at de jo skal bruge tid på at oprette abonnementet og foretage en kreditvuderering, når denne process så er gennemgået og man er godkendt så får man den endelige ordrebekræftelse med et track & trace nummer som gør at man kan følge sin pakke på postdk's hjemmeside Meget glad humørikon

Lige en reminder så er Mandag en helligdag Humørikon frustreret

Undskyld der stod leveret ikke sendt. Ellers ville der jo ikke være noget problem Meget glad humørikon

Besvar