MMS - Samsung Galaxy S

Hej, er lige pludselig begyndt at få en eller anden fejl hver gang jeg får en mms, kan ikke åbne den. Har slået enten mit WiFi til eller det netværk som medfølger til mit abonnement. Når jeg bruger WiFi sker der absolut INGENTING. Og da jeg nu har prøvet at bruge Datanetværk så slår den det bare fra når jeg trykker på "Hent" ved mms'en og derefter giver det mig en fejl der siger følgende "Download af meddelse mislykkedes" og derefter bliver datanetværket slået til igen... Hvad kan dette skyldes? Havde ikke dette problem tidligere på dagen.

- Kan godt gå på net med datanetværket..

2 Kommentarer

Omdømme 2
Hej Aleksander.

Det er lidt svært at forklare hvordan og hvorledes denne fejl opstår.

Men løsningen er, at du går ind og genopsætter dine adgangspunkter i din android menu under wireless->mobildata->adgangspunkter. Herinde skal du trykke på menu knappen på telefonen og trykke nulstil til standard. Herefter skulle det gerne virke igen, prøve evt med et genstart af telefon efter.

Hvis det stadig ikke fungerer, så vil jeg bede dig gå ind samme sted, og slette alle apn'er som de hedder, og herefter oprette dem på ny.

jeg linker her til en guide hvordan dette gøres: http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/mobil/Vejledning_Android_MMS.pdf

Lad mig høre om dette fungerer.

Mvh. Lennart

Hej Lennart, har prøvet at nustille til standard, der skete ikke rigtigt noget, men prøver lige at taste det hele in manuelt, altså det som du har linket til. Tak for det hurtige svar Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)