MMS på Samsung Galaxy S II

God formiddag!

I starten af januar måned købte jeg en splinterny Samsung Galaxy S II, og jeg har aldrig haft en bedre telefon!

Det eneste umiddelbare problem jeg har haft med den er, at jeg slet ikke kan modtage eller sende MMS'er! Jeg har prøvet 2 forskellige guides, ingen af dem virker. Den ene af dem, hvor jeg derefter prøver at sende en MMS, siger den så, at der kan ikke downloades i øjeblikket. Den anden står bare og sender og kommer ikke videre derfra. Der kommer en knap, hvor jeg kan trykke overfør, hvor en har sendt mig en MMS, men der står også bare overfører.

Er der nogen herinde, der kan hjælpe mig med det, eller ville det være smartest at ringe ind til kundeservice?

Med venlig hilsen

Kristoffer 

5 Kommentarer

Omdømme 3
Der er en anden der har haft et lign. problem for nyligt.

/t5/Telefoni-og-mobil/MMS/td-p/77025

Jeg takker for din henvisning, men den løsning har jeg prøvet 5 gange allerede.

Det andet link du har smidt,  med henvisning til guide om, hvordan man får sin Android på nettet/mms/mail guide har jeg desværre også prøvet et par gange efterhånden. Der er også en tredje guide, hvilket jeg, underligt nok, også har prøvet. Der er intet, der hjælper mig i denne situation, hvilket jeg synes er virkeligt irriterende.

Har du evt. et andet forslag, eller synes du jeg burde prøve og ringe til kundeservice?

Varme hilsner

Kristoffer 

Omdømme 3
Ja du har ikke meget andet valg end ringe til support.  Jeg ved dog ikke hvad de kan gøre, da de trin du har taget skulle have løst problemet.

Har selv en SGS2 og der virker det bare 100% med de indstillinger fra guiden.

hej hvis det er som galiaxy s så gå ind i indstilinger trådløs og netværk mobilt netværk sæt flueben i brug pakkedata så skulle det køre held og lykke

Hej Kristoffer.

Jeg har nøjagtig samme problem, men har dog en Samsung GT-I5500.

En TDC-tekniker kunne ikke hjælpe migTrist humørikon - men jeg er nået dertil hvor jeg selv har fundet ud af at jeg mangler det felt som hedder "MMS-protokol" som skal udfyldes med "WAP 2.0" Har du det felt ?

Humørikon frustreret

Hilsen

Jasra.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8