MMS på Nokia 3109c

• 0 kommentarer
Jeg får en meddelelse om, at telefonen ikke understøtter MMS,men det fremgår tydeligt af manualen og de tekniske specifikationer, at det gør den.

Er det TDC, der ikke understøtter eller...?

Jeg har benyttet den med anden udbyder i Holland, og der virkede den.

5 Kommentarer

Omdømme 1
Jeg har en Galaxy S, og mms er også fremmed for den!

Dvs. uanset jerg slavisk har fulgt TDCs anvisninger,

er mms ukerndt land, både ind og ud.

Smartphone...........my ass!!!!!!!!

Omdømme 5
Hej.

Du skal tage din telefon med ned i den nærmeste TDC butik, der kan de sikkert hjælpe dig

Valley72.

Jeg tvivler på at dit problem er releteret med dette, og jeg har da også i en anden tråd forklaret dig hvorfor din samsung ikke virker, til det kan jeg tilføje at nyere samsung produkter gar det med ikke at virke som de skal, det gælder så vidt alt fra mobil telefoner til TV. men med MMS kan du prøve at gøre det samme, da det er en mulighed at de også kan hjælpe dig.

Omdømme 1
I universet, hvis noget kan gå galt, så vil det gå galt, sooner or later!

Men hos TDC er svaret altid det samme: Det er ikke vores skyld!

Her er intet nyt under solen!

Omdømme 1
eller er jeg bare negativ?

burde det egentlig være et problem at være afskåret fra den menneskeret det er at kunne sende mmsérer? nogle har større proiblemer end som så!

Omdømme 5
Hej, Valley72

For at svare, Ja du er meget negativ.

og ikke for at træde dig over tærne synes jeg at det er dig og ikke TDC der sidder fast i en rille. der er mange løsnings forsag til dit problem(er) både her på TDC forum, og på mange andre fora rundt i skyen(internetted).

Det er muligvis TDCs skyld at du ikke kan sende smser, men mange andre af problmerne med din telefon er bestemt ikke TDCs skyld da det er samsung der bare for en gangs skyld har kvejet sig.

som IT mand eller EDB mand som du skrev i et andet indlæg, så burte du også at vide at det ikke er TDC der har lavet din telefon og derfor ikke TDC der har skylden, og du vil sikkert vede at hvis det hardware du har købt ikke virker så er der noget der hedder garanti som dækker i 2 år på alle fabriks fejl, derfor skrev jeg i et andet indlæg(det samme som jeg skrev om før) at du skal gå ned i TDC butik og få dem til at hjælpe dig, og hvis de siger at det er dækket af garentien er det noget du har lavet ved din telefon.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)