Mit TDC - Play - iPad app ustabil

Hej, Jeg er lige skiftet fra TDC Play app'en til Mit TDC app'en - både på iPad og iPhone begge bruges med AirPlay. Den fungerer nogenlunde, når den har fokus. Men så snart app'en kommer i baggrund opstår der problemer. Den spiller igangværende nummer færdigt og stopper så. Ved at skifte til app'en forsætter den ind i mellem til næste nummer på playlisten/i albummet. Håber I kan finde og få rettet fejlen - lige nu fortryder jeg bitterligt at jeg slettede den gamle TDC Play app. Mvh. Flemming

3 Kommentarer

Omdømme 2
Hej FEKFEK.

Jeg forstår på dig, at du er skiftet fra "TDC PLAY" appen til "MIT TDC" appen på dine i enheder. Og efter dette skift, kan du ikke afspille mere end én sang på en playlist efter du har minimeret app'en ned, er dette korrekt?

Jeg vil gå videre med dette problem, da jeg har hørt der har været flere fejl med netop dette problem. Så tak for indmeldingen, der vil blive kigget på sagen.

Mvh. Lennart

Hej
Jeg har samme problem, afspiller musik på min iPad via TDC play app. Sender det til min airport Express, det fungere fint, men hver gang ved sangskift forsvinder lyden og jeg skal pause sangen og afspille igen, så spiller denne sang færdig. Ved næste sang samme problem igen. Håber i kan hjælpe mig
Mvh. Calingo
Hej
Har løst problemet, en opdatering af TDC play løste det
Version 2.4.2 kører uden problemer
Mvh. Calingo

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@