Hvorfor virker Mit TDC appen ikke længere, når man er forbundet via Wi-Fi til vores eget TDC netværk.
Når man åbner appen går den ud igen efter et par sekunder.
Hvis man så slår Wi-Fi fra og går på iPhonens data-netværk, virker den fint.
Vi har kunne benytte Mit TDC appen hjemme tidligere.
Omdømme 1
Jeg har samme problem. Appen her virket fint i lang tid. Nu går den ud efter 2-3 sek. Visning af tv på mit lokale netværk. Jeg kan ikke se at TDC har givet Dorrit et svar - ville det ikke være på sin plads?
Jeg har samme problem, TDC app slår fra efter et par sekunder når jeg vil bruge tv tjenesten på min i-pad. Radio mv. Går fint igennem - hvad sker der?
Jeg har samme problem på iPhone 6.0.1, app'en crasher efter 4 sekunder når jeg er logget ind og forsøger at loade tv-oversigten... Det er lang tid siden der er kommet en opgradering - er I holdt op med at supportere app'en...
Samme problem her
Samme problem her. Jeg har af-installeret app'en 3 gange og genstartet iPhone'en imellem hver installation, dog uden det hjælper. Svarer i nogensinde på jeres threads?
Omdømme 1
kobber123 skrev:
Svarer i nogensinde på jeres threads?
Hej kobber123
Da dette er et kunde til kundforum, hvor kunder prøver at hjælpe hinanden, kan du desværre ikke gå ud fra at det er tdc-ansadte der svarer på alt herinde. Og fordi andre brugere ikke har svaret dig, kan være fordi kunder ikke ved hvad der er i vejen.
Prøv på facebook, der svarer tdc i dagtimerne. http://www.facebook.com/#!/tdc?fref=ts
Omdømme 2
Hej
Vi har desværre nogle problemer med MitTDC App på iOS og Android 4.0+
Der bliver arbejdet på at rette fejlen, men indtil da kan I følge status her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=6#id=171902693
Hilsen Thomas
Vi har desværre nogle problemer med MitTDC App på iOS og Android 4.0+
Der bliver arbejdet på at rette fejlen, men indtil da kan I følge status her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=6#id=171902693
Hilsen Thomas
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.