Hej
Hver gang jeg vil sætte en optagelse i gang via "Mit TDC" på min Android telefon, får jeg besked om at jeg ikke kan sætte mere end 2 optagelser i gang på samme tid, selv om jeg ikke har nogle optagelser der venter...
Omdømme 2
Hej Stonefox
Tak for dit indlæg.
Jeg har et par løsningsforslag
Det første er at sikre, at dit brugernavn til TDC login ikke indeholder specialtegn som: "mellemrum,+,- osv."
Derefter må du gerne genstarte din Tv boks.
Og til sidst forsøge at geninstallere App'en.
Hvis ingen af disse ting løser problemet, syntes jeg du skal ringe til vores hotline, du kan se kontakt oplysningerne her: www.tdc.dk/kontakt
Håber det løser problemet
Med venlig hilsen
ThomasG
Tak for dit indlæg.
Jeg har et par løsningsforslag

Det første er at sikre, at dit brugernavn til TDC login ikke indeholder specialtegn som: "mellemrum,+,- osv."
Derefter må du gerne genstarte din Tv boks.
Og til sidst forsøge at geninstallere App'en.
Hvis ingen af disse ting løser problemet, syntes jeg du skal ringe til vores hotline, du kan se kontakt oplysningerne her: www.tdc.dk/kontakt
Håber det løser problemet

Med venlig hilsen
ThomasG
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.