MIT TDC App lukker ned når der vælges TV i app´en!

TDC har i flere dage . siden 4. januar- meddelt at udbedring af software-fejlen er sat i gang.Samtidig er det eneste man kan se af fremskridt at man skubber datoen for næste opdatering! HVORNÅR REGNER MAN MED AT TDC_APP´EN FUNGERER IGEN??

4 Kommentarer

Pænt irriterende. Jeg har netop rost TDC for den velfungerende app, og nu crasher den. Er der en tidshorisont på et fix?

Det er lidt underligt. TDCs YouSee har en meget velfungerende App som tilbyder mange af de samme funktioner i TV-delen som Mit TDC App'en gør. Forskellen er bare at den ikke konstant bryder ned. Måske skulle TDC overveje at benytte samme softwarehus til Mit TDC App'en :-)

Kontaktede TDC for at gøre opmærksom på You See´s App. Fik at vide at det sandelig var et uafhængig firma, og at TDC ikke bare kunne "tage" You See´s App!

Nå men nu fungerer TDS App´en (9./1., 2013) - men på driftsstatus er det dog ikke trængt ind!!!

Kontaktede TDC for at gøre opmærksom på You See´s App. Fik at vide at det sandelig var et uafhængig firma, og at TDC ikke bare kunne "tage" You See´s App!

Nå men nu fungerer TDC App´en (9./1., 2013) - men på driftsstatus er det dog ikke trængt ind!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)