Svar

Mit TDC App (Android) Login problem

Jeg har et Home Trio abonnement, og vil gerne kunne styre min TV boks via appen. Denne feature kræver at man logger ind vha. sit TDC login. Alt dette virkede i marts måned, men efter at jeg loggede af, for igen at logge på, da min kones mobil ikke kunne logge på, kan jeg heller ikke længere.

Jeg kan sagtens logge på hjemmesiden, det er udelukkende i app'en jeg ikke kan logge ind.

Jeg har indtil videre snakket med den alm. TDC support, som sendte mig videre til mobil support, som har booket at en eller anden skulle ringe tilbage til mig, satser på det sker inden for et par dage.

Da jeg kan se andre på dette forum, min. 2 brugere også har dette problem

icon

Bedste svar af SorenRykker 26 april 2012, 20:50

Efter en længere udredning i samarbejde med omkring 5 tdc supportere plus et ukendt antal personer som de har snakket med er løsningen vidst fundet. LØSNING: Det er ikke længere tilladt at have special tegn som @ i sit login. Personligt brugte jeg tidligere en mailadresse som brugernavn hvilket jo så ikke virker mere. Derfor hvis du ikke kan logge ind så fjern spicaltegn fra dir brugernavn og evt. password, så burde det virke igen.

Se original

7 Kommentarer

Der skete lige en fejl, så indlæget blev postet for tidligt. Teksten fortsætter herunder.....

Da jeg kan se at andre på dette forum, min. 2 brugere, og har dette problem, vil jeg høre om det er generelt at man ikke længere kan logge ind på ny i app'en, eller om det kun gælder for en lille mængde brugere.

Hvis der er nogen der har haft problemet, og fået det løst, vil jeg selvfølgelig også gerne høre løsningen.

Har præcis samme problem. Gal humørikon

Hvornår kommer der et svar på spørgsmålet?

Omdømme 5
Hej, cargre.

det var et nemt spørsmål du kom med, der kommer et svar når/hvis der der er en dar kan svare på det.

du skal jo huske at det er et kunde til kunde forum, så det er ikke sikkert et der sidder en hjæmme ved sin computer der kan svare på det.

men lige et løsnings forslag, som tidt virker når noget i android applikationer går galt, slet App'en og hent den igen. 

Efter en længere udredning i samarbejde med omkring 5 tdc supportere plus et ukendt antal personer som de har snakket med er løsningen vidst fundet. LØSNING: Det er ikke længere tilladt at have special tegn som @ i sit login. Personligt brugte jeg tidligere en mailadresse som brugernavn hvilket jo så ikke virker mere. Derfor hvis du ikke kan logge ind så fjern spicaltegn fra dir brugernavn og evt. password, så burde det virke igen.
Super! Det var heller ikke sådan ment.... Det vil jeg prøve 

Omdømme 4
Badge
Jeg oplever samme problem, kan godt logge ind men ikke se webtv på mobilen, men jeg bruger IKKE specialtegn - kun bogstaver og tal.

Appen virkede fint 2 gange den første dag, derefter var det slut.

Logger jeg ind fra mobilen på MitTDC virker det OK, så det må være Appen der er noget galt med.

Mvh

Kim

Hej alle, 

det hjælp at ændre mit brugernavn, så at det ikke indeholder @.

Tak til SørenRykker Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P