Kan ikke hente mails på min TDC account via Outlook Express mere. Min PC er blevet opdateret (Windows updastes etc.) Har hørt andre har problemet, men ingen løsning. Alt opsætning er korrekt (POP3, ASMTP.mail.dk, port numre osv.) men ingenting virker tilsyneladende.har prøvet at lave en ny account, men det virkede heller ikke. Sjovt nok virker mit password heller ikke mere til TDC Fotobog, = ALTSÅ : Al kontakt med TDCs servere er tilsyneladende umuligt nu... Kender i en løsning ???
mvh BUSCH
Omdømme 4
Hej busch
Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.
Jeg kan ikke umiddelbart se, at TDC har ændret dit mailpassword.
Jeg vil bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, de vil kunne tjekke, om det er den rigtige kode du bruger og evt. sende en ny til dig.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator
Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.
Jeg kan ikke umiddelbart se, at TDC har ændret dit mailpassword.
Jeg vil bede dig kontakte Hotline på 80 80 80 47, de vil kunne tjekke, om det er den rigtige kode du bruger og evt. sende en ny til dig.
Venlig hilsen
Martin
TDC Forum Moderator
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.