Mister forbindelsen til 3G i området Albertslubd

Siden den 22 december mister min telefon forbindelsen til 3G. Der er ved hentning af mail og internettet. På denne dato fik jeg en anden telefon og gik fra TDC til Homemobil. Har haft kontakt til Homemobil mindste 10 gange , som har hjulpet med råd om sketning af netværksoplysning på telefonen, gendannelse af telefon, tjekket opsætning af mail og nyt simkort uden held. Til sidst fik jeg af vide, at det ikke er forbindelsen, men telefonen som har en fejl. Jeg sender telefonen til reparation, og låner en anden telefon i mellemtiden - og det viser sig at denne også mister forbindelsen !!! Nu siger Homemobil at så må det være TDC forbindelsen i området, men de kan ikke se at der skulle være nogen problemer eller at andre kunder har klaget, så de vidste ikke om der kunne gøres noget - HJÆLP SØGES til at løse problemet, for det kan da ikke bære rigtigt at heg bare må leve med en ubrugelig telefon !! Telefonen søger hele tiden uden at der sker noget

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej.

Du kan selv se hvor god dækningen er i det omtalte område inde på www.tdc.dk/daekning

Udover det kan du også melde hvis dækningen er utilfredsstillende i det område, så det kan komme med i overvejelserne når der skal bygges nye sendemaster.

Håber det kunne hjælpe dig lidt Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P