Mister forbindelse hele tiden (TDC Box)



Vis første besked

61 Kommentarer

Omdømme 1
PS.

Og så syntes jeg iøvrigt, at det er betrykkende at 100 Ansatte i TDC får inspiration til deres arbejde med TDC-produkter, ved at læse om de reelle produkt-fejl, som af og til dukker op på disse sider.Meget glad humørikon

Omdømme 1
hej kimschumacher  Jeg har det problem, at jeg ikke ved, om det er et halvfærdigt produkt. Jeg kender ikke til hvordan det skal køre, for at virke optimalt. Jeg kan udmærket godt sætte mig ind i, hvis man har købt noget i dyre domme og så lortet skidtet ikke virker. Tro mig. Prøv at forestille dig mit humør, da jeg havde det tredie tv hjemme på prøve. Og prøv at forestille dig det møjfald den arme ekspidient måtte lægge øre til. Der er bare det ved det, at jeg er uforbederlig optimist og jeg prøver at se det bedste i både produkter og i mennesker og det er vel ikke den dårligste egenskab at have. Eller hvad? Nu skal jeg fortælle dig en hemmelighed. Inderst inde er jeg dødhamrende træt af at den ene efter den ander ringer eller skriver til TDC uden at der sker en skid. Jeg er også træt af at TDC ikke har sat personale på at få klaret nogle af de problemer der opstår i forbindelse med deres produkter i spørgsmål her på  forum.  Kender du ordsproget " man skal ikke græde over spildt mælk." ? TDC-'s telefoner er til tider overbelastede. TDC-mail bliver til tider ikke besvaret. TDC-har ikke sadt teknisk personale på forum. Det kan hverken du eller jeg lave om på. Så vælger jeg at se det fra den posivtive side. Nu er jeg oppe på ca. 800 indlæg og hvis jeg hvergang skulle aflevere et nigativt ladet svar, ville jeg blive så trist, og det ønsker jeg ikke. Jeg vil have lov til at være posivtiv og se det positive i håbløse sitiationer. Også når jeg bliver skældt ud for bare at ville tjatte.  Selvom det kun er kunder der hjælper hinnanden, så er der mange af de kunder der sidder inde med en værdigfuld viden og at den viden kommer andre kunder til gavn, er kun et plus i mine øjne. At nogle så syntes at der er for meget ævl, er bare ærgerligt for dem.  Jeg har lagt mærke til at selv efter 50 inlæg eller mere, er der stadig behov for at kritisere TDC og hvad TDC ellers har gang i. Det orker jeg ikke. Jeg vil have lov til at bevare mit gode humør, samtidig med at jeg forsøger at hjælpe så godt jeg formår. Svarer jeg forkert, så ret mig.  Du nævner brugeren bimmer. Jeg har et TDC-login.. Hvis jeg kan oprette et mere, må du meget gerne fortælle mig det. Jeg kan jo regne ud, at det må du vide en del om. Eller hva?Overrasket humørikon Så kan du spørge hvorforjeg reagerer når en ny bruger som bimmer,  (Og som jeg absolut ikke kender) - går ind for at hjælpe, og som får en negativ respons. Det gør jeg fordi ALLE har lov til at skrive på forum. Hvis bimmer havde skrevet noget vrøvl, havde jeg også gået ind og forsvaret ham/hende. Når råd gives er det ikke altid det kan føre til en løsning, men det kan være en knast på vejen, som gør at en mulig løsning kan være en udelukkelse fra en mulig løsning, eller en brik til den endelige løsning. Håber det giver svar på dine spørgsmål. Jeg skulle jo nødig få skyld for at spamme denne tråd også. Selvom jeg synes det er nok så hyggeligt med en meningsudvæksling. Blinkende humørikon
Jeg givewr xoxoxoxoxoxo ret; igen aflevere tdc et halvfærdigt produkt

Kære majah, Synes du ikke selv det er underligt at tdc laver et forum UDEN at vi får hjælp fra dem selv?

Det lyder som om det er maja selv der har oprettet "bimmer"
6 indlæg fra "bimmer" ;-)

Jeg forstår slet ikke HVORFOR tdc har oprettet et forum UDEN at få hjælp fra dem selv - det er kunderne selv der må hjælpe hinanden
Det er da til grin
Men tdc har sikkert ikke råd til det, de ska jo spare og ansætte billig arbejdskraft fra udlandet.

Omdømme 4
Badge +1
Prøv at ændre kryptering på det trådløse netværk. I øjeblikket står den til at køre både wpa og wpa2 problemet kan være at ikke alle kort er glad for wpa2. i boxen kan du rette det til wpa / tkip under menuen trådløs. du kommer ind i den ved at skrive i din browser http://192.168.1.1 og skrive i brugernavn: admin og ikke noget i password

Omdømme 1
Hej Bimmer

Jeg er også bare en kunde og der er andre kunder der har hjælp behov. Måske også mig en skønne dag.

Vil du godt overveje at forsætte?  Der er helt sikkert andre der vil sætte pris på din hjælp. PleaseBlinkende humørikon Jeg vil ihvertfald.Glad humørikon

ehh..... nu er jeg ikke jo TDC...... tror sq jeg dropper det her forum...... ville bare hjælpe

Omdømme 1
Hej Niels

Hvad har TDC gang i? Det ved jeg ikke. Men jeg ved at Bimmer højst sansynlig er kunde som du og prøvede at give dig et råd til, hvordan dit problem kunne løses. Det synes jeg var pænt gjort af bimmer.

Hvis du Niels også har lyst til at hjælpe andre kunder, er du meget velkommen.Blinkende humørikon

Hvad har TDC gang i her? Jeg har købt og betalt et ikke billigt produkt og så skal jeg selv investere i en trådløs router?

Det må være TDC problem!

Niels

I kunne prøve at deaktivere den trådløse del af TDC BOX VDSL. Derefter købe/låne en trådløs router, og tilslutte den. Hvis problemet stadig er der, er det pc'en der driller.

Ps. routeren må ikke have samme ip adresse som TDC BOX(192.168.1.1)

Det samme problem har jeg her. Det er kun det trådløse. Kablet internet køre uden problemer.

Er blevet anbefalet at skift kanal hvilket ikke hjalp. derefter at sætte det til at køre 802.11g. Det hjalp heller ikke.

Problemet er anderledes end det. Nokia mobil telefoner har ikke samme problem, iPhone har. MAC har lidt men ikke så meget. Noget tyder på at der er måske har været en windows opdatering som ødelægger forbindelsen.

Så kan jeg ikke komme tættere på. Men for søren hvor er det irriterende.

Niels

Omdømme 6
Hej,

Det lyder som om at du overbelaster det trådløse netværk, men hvis du kun har de 2 computere på er det ikke serlig sansynligt.

Jeg vil derfor sige at du først skal prøve at ressette boxen, der sidder en knap bag på, du skal være opmærksom på at boxens instillinger bliver stillet til bage til som de var da du fik den.

Besvar