For en uges tid siden begyndte mit internet pludseligt at opføre sig mærkeligt. Jeg mistede forbindelsen til internettet, noget som jeg faktisk aldrig har været udsat for via min TDC forbindelse. Jeg ringede til TDC, de overvågede min forbindelse og i dag kom der en teknikker ud for at ordne problemet (Mister DSL forbindelsen periodisk). Teknikeren fortalte at problemet var blevet ordnet, men at jeg skulle overveje at downgrade min forbindelse, da jeg lå i et yderområde - til min store undren, da jeg i den lange periode før forbindelsen er begyndt at falde af, aldrig nogensinde har oplevet problemer i form af ustabilitet.
Efter tekniker besøget viste det sig dog at problemet ikke var løst, og at jeg stadig mistede DSL forbindelsen. Ringede derfor igen til TDC, som kunne bekræfte at der stadig var problemer. Jeg spurgte om de kunne sænke min hastighed, hvis jeg lå i et yderområde (?), dog kunne han informere mig om at det ikke helt var tilfældet (at jeg boede i et yderområde) og at jeg sagtens skulle kunne trække min 10/1 forbindelse uden problemer.
Nu overvåger TDC så min linje henover weekenden og vender tilbage til mig mandag eftermiddag, med hvad mulighederne er.
Nu sidder jeg så tilbage og ikke kan finde ud af om min forbindelse er/ikke er i et yderområde, om der er en løsning på mit problem - og om denne kan findes fra TDC's side?
Er der andre der har været ude for at periodisk miste DSL forbindelsen, uden TDC har kunne ordne det - og i såfald, har I fundet frem til en løsning på egen hånd? (Det skal siges at teknikeren så mit modem og router, og sagde disse var korrekte nok).