mini pro -> prog. på Sd kort? | YouSee Community

mini pro -> prog. på Sd kort?

Jeg har efter hånden fået hentet lidt programmer og spil selvfølgelig, men nu mener tlf at den er fyldt, så jeg kan ikke hente mere [i]

Jeg har hørt man kan ligge programmer og spil på SD-kortet med App2SD. MEN jeg kan ikke få det til kun at ligge på SD-kortet.

Nogen som kan hjælpe?

7 Kommentarer

Omdømme 3
Det kan du godt, men det kræver at du rooter din pro.

Omdømme 6
Hej, Jeg suplere lige.

Rooting, betyder i praktisk at du får superbruger adgang til din telefon, og derfor får adgang til at kunne nogle flere ting med din telefon, som bland andet at flytte programmer til sd kortet.

Omdømme 3
Og jeg suplere lidt dig igen miela1.

Hvis du rooter skal du lige være obs på at du kan miste garantien ved at gøre det.

OG som miela1 er inde på så vil jeg anbefale dig at afslutte tråden her, eller google xda-developers.com

find sony ericsson x10 mini, men fordi det er ved at være jul får du lidt hjælp:

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=727

Jeg fralægger et hvert ansvar for hvordan det kan gå, da jeg ved man kan bricke (ødelægge) sin enhed hvis man gør det forkert.

Omdømme 6
Ja, Men så tror jeg vi kan blive ved.

Jeg vil på inted tidspunkt anbefale at roote sin telefon, og jeg vil stærkt fraråde det hvis man ikke har en god viden af hvad der kan ske.

jeg vil også anbefale at hvis man ikke er IT profesonel at man holder sig fra det, da det er selve styre systemet i den telefon du roder med.

hvis du kan finde en goide til hvordan du porte symbian eller iphone lig på kort program, og få det til at virke er der en meget mindre risiko, da det kun er programmet du roder med, men det er også meget svært at porte et progra fra en telefon til en anden.

porte betyder at du tager et program der er lavet til et styre system og laver det om til at køre på et andet.

ex, har jeg en Android port af comander keen, som jo er et dos spil, men nu også kan fås til android, som et portet spil.

Omdømme 3
Er du hardcore til linux kernen er root lige noget for dig....

Hmm... Er ikke meget for at miste garantien jo.
Også træls der ikke er så meget tlf hukommelse så man kan have sine ting der.

Omdømme 3
Det er rigtig trælst det kan vi godt blive enige om ja, men det vil være mere øv hvis en rooting ender galt, så er ens mobil fucked (undskyld mit sprog).

Og med hensyn til garantien så har jeg forhørt mig lidt rundt omkring i min omgangskreds af mobilnørder, der er vandene delt i 2, hvor nogen mener at man mister og andre siger man ikke mister den.

Men de alle er enige i at det står for egen regning at gøre det.

Besvar