Mine mail er væk!!!

• 0 kommentarer
Hvor er alle mine mail fra de sidste 14 dage, altså fra før jul. I dag loggede jeg mig ind på min mail og ser så, at der kun er 3, ved at der mindst skulle være 15-20 stykker. Hvorfor og af hvem er de blevet slettet, ligger ikke i nogle af de andre mapper?????

Vh KC43

2 Kommentarer

Omdømme 3
Hej kc43

Min første indskydelse er, hvis du har opsat din mail i en mailklient. Den vil nemlig hente din mails ned, hver gang den har forbindelse til internettet. Når den har gjort det, sletter den som standart mailen på serveren (Webmail).

Du har ikke tilfældigvis en mailklient på computeren?

Venlig hilsen

Martin

Hej Martin

Jeg må med skam sige, at jeg ikke ved, hvad en mailklient er, som du spørger mig om?

Min mailkonto hos TDC har jeg haft siden december 2005 og alle de mail jeg får ind på min Windows Live Mail kommer via TDC mail. Det er også den, jeg går ind på, når jeg er ude og rejse og hvis jeg kommer til at slette en i Windows så kan jeg smutte ind på TDC for at se den.

Jeg har altid sørget for, at slette gamle mail på min mail hos TDC, så der ikke lå for mange.

Jeg har i den sidste uges tid haft problemer med min mailboks, har ikke kunne svare på mine mail, så derfor ville jeg svare fra den hos TDC. Jeg blev meget overrasket da jeg kiggede ind i forgårs, havde ikke været der i 14 dage og vidste, der skulle være en del, men der var kun 3.

Det er grunden til, at jeg stiilede mit spørgsmål, synes det er underligt. Hvis jeg nu havde været ude og rejse, så havde jeg ikke haft meget glæde af den funktion.

Med venlig Hilsen

KC43

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)