Min playliste på TV.

• 12A
  • 0 kommentarer
Hej TDC Forum. Først tak for alle de gode svar!! Jeg har et problem med at afspille mine musiknumre på TV i den rækkefølge, jeg ønsker. Jeg har lagt adskellige klassiske koncerter, jazz koncerter og Birthe Kjærs nyeste fra min playliste over på TV. Det er gået fint, men det er som om, jeg mangler en slags drejebog for at komme rigtigt videre. Når jeg taster på f.eks. en koncert, får jeg måske 1. sats og det næste stykke musik har så i mange tilfælde været Birthe Kjær. Det fremgår, når jeg får "Spiller nu" frem, men det var jo ikke det, jeg ønskede. Håber, det er til at forstå. Det jeg gerne vil, når jeg har min playliste på TV, er at gå til et bestemt nummer og så sige OK, og så er det det nummer, der bliver spillet, efter at den roterende cirkelbevægelse er stoppet, men det er det desværre meget sjældent. Hvad gør jeg forkert? Jeg troede også, hvis det lykkes mig at få en jazz-koncert i gang, at den så automatisk fortsætter med resten af numrene. Jeg er ved at blive lidt vanvittig, for jeg synes virkelig, at det er en blændende god mulighed at få al den dejlige musik via TV ud gennem tilkoblet radio, så musikken kommer ud i alle stuens højttalere. Jeg GLÆDER mig til et af jeres gode svar. M.v.h. Jørgen Dam

1 Kommentar

Omdømme 4
Hey Jørgen

Tillykke med at du er fuldt kørende på TV. Jeg er sikker på at det er lykkes dig at tilføje alle numrene på listen og skal så hoppe ned med med piletasterne for at spille det seneste. Bemærk du kan vælge imellem at tilføje et nummer og alle fra udgivelsen på din 'spiller nu'liste

Der er en generel vejledning her på tdc.dk/playtv: http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/jspforward?file=./index.jsp&tplDir=web&page=article&article_id=28419&type=help&cid=_tdc_dk_playtv#Spiller

God weekend

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)