Jeg har d. 13-12-2012, bestilt 1 mobiltelefon, men der efter har jeg ikke hørt noget, er den sendt, er ordren godkendt? Når jeg ringer til kundeservice, får jeg af vide de ikke kan ringe til dem der sidder med ordren, med sende en forespørgsel, og give mig 1 svar inden for 24 timer. Ok.. Men det har jeg det svar har jeg får i 3 dage nu.. Hvor lang tid er 24 timer for tdc?
Hvor får jeg mit svar, nogle ideer?
mvh
Ulrich
Hejsa,
Tak for dit indlæg.
Hvis du har bestilt din telefon online, er det helt korrekt at vi kan sende dem en forspørgsel på ordre status. Normaltvis plejer at sige svar indenfor 48 timer. De har dog rigtig travlt i øjeblikket pga. alle julegave køb på vores hjemmeside.
Du skal tage kontakt til vores kundeservice, og give dem dit mobilnummer samt personlig info.
Så vil de kontakte afdelingen og vende tilbage til dig.
Hilsen
Betine
TDC Kundeservice
Tak for dit indlæg.
Hvis du har bestilt din telefon online, er det helt korrekt at vi kan sende dem en forspørgsel på ordre status. Normaltvis plejer at sige svar indenfor 48 timer. De har dog rigtig travlt i øjeblikket pga. alle julegave køb på vores hjemmeside.
Du skal tage kontakt til vores kundeservice, og give dem dit mobilnummer samt personlig info.
Så vil de kontakte afdelingen og vende tilbage til dig.
Hilsen
Betine
TDC Kundeservice
Besvar
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.