Min mail adresse

Hejsa...

Nu har jeg gjort alt det som I siger jeg skal for at opsætte min mail i windows live mail... men jeg kan stadig ikke sende mails.... har ellers aldrig haft problemer med det før - men nu er det da gået helt galt... den kan og vil ingenting.. jeg kan godt modtage mine mails men ikke besvare dem og det er jo ret uopdragent ikke at svare på mails... 

10 Kommentarer

lige en ting mere... har oprettet en tdc mail og den virker... men hvorfor fa.... virker min egen mail ikke.. den hedder p@ula.dk og den vil bare ikke sende.... og det har den ikke villet siden 15.august.. faktisk samme tid som vi flyttede og som mit mobile bredbånd usb ting gik i stykker... har nu tdc home duo.. men jeg kan stadig ikke sende fra min egen mail adresse..... hjæææææælllllllllppppppppppp

Omdømme 1
Hej Paula

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Prøv i første omgang at downloade det lille support program på denne side. Det kan jo være den fanger problemet: http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=18349

det har jeg prøvet.. og de to konti jeg har som hedder p@ula.dk og jes@ula.dk står bare under det felt som hedder ikke tdc konti... men andet kan jeg ikke gøre... og det virker stadig ikke.. har ændret server ting for udgående mail til asmtp..... og for indgående mail skal det vel være der hvor jeg har mit domæne??? altså ula.dk..... altså websetgo i det her tilfælde..

nedenstående er det som den siger ved fejl når jeg vil sende en mail...

Meddelelsen kunne ikke sendes. Indstillingen for serveren til udgående e-mail [smtp] skal muligvis konfigureres. Kontakt din e-mail-udbyder for at få at vide, hvor du finder serverindstillingerne for 'paula_marja@privat.dk'.
Emne ''Serverfejl: 550Svar fra server: 550 <p@ula.dk>: Sender address rejected: Afsender domain blokeret (#4), se http://tdc.dk/4101 (Sender address rejected)Server: 'smtp.mail.dk'Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC79Protokol: SMTPPort: 25Sikker (SSL): Nej

Omdømme 1
Hej igen

Ja jeg undrede mig også over at ula.dk var et TDC-domæne.

Du skal gå ind på det sted hvor du har din mailadresse. Der skal være et sted hvor du kan se, hvilken opsætning du skal bruge. Har du evt. læst denne tråd. se her Den omhandler lige netop dit problem.

En anden ting. Det er ikke så godt at oplyse sin mailadresse på offentlige websider. Heller ikke her på TDC's webside. Jeg kopierer lige min begrundelse ind til dig her:

"Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som måske sælges til kriminelle. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen til krydser."

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Omdømme 1
Hej squret

Dit indlæg er desværre tomt. Hvis du bruger internet explorer 9, så prøv en anden browser.

se evt. denne tråd ------------- Hej Paula Har du fået det til at virke?
Hej Maja..

Nix.. men min kyndige gode computernørd af en ven fortæller mig noget med at I hos TDC måske skal åbne min router for en mail server til udgående mail... ???

hilsen Paula

Omdømme 1
Hej Paula

Se nu kan jeg næsten ikke lade være med at drille dig lidt, for hvis nu din ven komputernørden, havde læst lidt på dette forum, ville han vide at dette er et Kunde til kunde forum og at det stort set kun er kunder der hjælper hinanden. Jeg er faktisk også kun en kunde, og kan oplyse dig om at indtil fornylig sendte TDC mail videre uden problemer. Men nu har de lukket for den ydelse.

Der er faktisk er hel god tråd som omhandler det du efterlyser. Du kan læse den her.

PS. Undskyld jeg drillede Trist humørikon Jeg er enormt glad for at du svarede på mit spørgsmål. Når vi kunder ofrer vores fritid med at svare på indlæg, bliver vi så glade for tilbagemeldinger, og så hjælper det også andre kunder med samme problem. Glad humørikon 

Hej Maja..

Det vidste jeg slet ikke.... :-) jeg har aldrig brugt dette forum før og var lidt i tvivl om hvordan det fungerede.... :-) men det har du vel fundet ud af.. :-) 

jeg må prøve at kontakte min mail hoster.. :-)

tusind tak for hjælpen - håber skisme det snart virker....

knus paula..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P