Meget langsomt internet i Århus C

Hej, jeg vil høre om I har nogle meldinger om nogen forstyrrelser på Herningvej's kollegiet i Århus C.

Internet svinger MEGET i hastighed. 

En hurtig ping på tv2.dk gav

1733 ms average

for så at give 133 ms average

til 47 ms average

og så op igen. Og sådan svinger det. Hvilket gør det umuligt at spille på nettet f.eks.

Er der ingen fordeling af nettet herude? Det virker som om et par stykker bare leecher HELE nettet?

Jeg tvivler på det er et lokalt problem. Router er blevet genstartet osv, og fungerer fint. Det er på alle enheder på netværket. Hvor længe dette har stået på ved jeg ikke, da min kæreste først lige er flyttet ind her. 

2 Kommentarer

Ingen fra TDC der gider tage sig af det her?

Omdømme 1
Hej Husblas

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jo det tror jeg da godt, at der var en der ville, hvis de altså får øje på dit spørgsmål.

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum.
Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du får hjælp og hjælper andre.
For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne. Det er rigtig at der engang imellem dukker en TDC-ansat op, men det er primert andre kunder der hjælper hinanden.

Jeg tror ikke, at en anden kunde kan svare dig, selvom vi gerne ville.Trist humørikon Hvis du har mistanke om at andre optager nettet, vil jeg anbefale dig, at kontakte TDC. Prøv at se denne tråd. /t5/Forslag-Id%C3%A9er/Kontakt-TDC-Yousee/td-p/11635

Jeg håber du får løst problemet.

Besvar