Svar

Megaupload (fildeling)

Hej! Jeg har været uden forbindelse til megaupload i fire dage - jeg kan ikke engang komme ind på deres hjemmeside. Ingen i hust (3 personer) kan komme ind på tjenesten.

Jeg har spurgt mine venner i b.la Finland,Sverige,Tyskland og Holland og der er ingen problemmer.

I dag har jeg hørt fra Handelsskolen i Hillerød, at ingen dér heller, af de "adspugte" kan komme ind .

Nogen der ved hvad der foregår? Som sagt jeg kan ikke spørge megaupload - bra jeg skriver Megaupload i Google (og Firefox) og sender, får jeg at vide at der ikke er nogen forbindelse.

hilsen Bo

icon

Bedste svar af bo1 9 februar 2011, 21:18

Tak for din interesse!

Efter næsten at have skilt hele pc,en ad, nåede jeg frem til routeren - og det var den der var problemmet.

Jeg har købt en ny router i dag, og nu kører det hele ige normalt - herligt!

Men ellers tak for din "deltagelse"

venlig hilsen Bo

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3
Aha...

Nogen gange er løsningen så banal, at man simpelthen ikke kan se den... Det har vi nok alle prøvet på et tidspunkt... Selv elektronik kan gå hen og gå i udu...

Godt du fandt løsningen...

CVX

Tak for din interesse!

Efter næsten at have skilt hele pc,en ad, nåede jeg frem til routeren - og det var den der var problemmet.

Jeg har købt en ny router i dag, og nu kører det hele ige normalt - herligt!

Men ellers tak for din "deltagelse"

venlig hilsen Bo

Omdømme 3
Hey..

Ville da godt prøve at hjælpe - men forstår ikke helt spørgsmålet... Er det selve hjemmesiden der ikke kan tilgåes (for det kan jeg godt - bruger ellers ikke Megaupload, men google'ede den bare...) Eller er det selve tjenesten der ikke fungerer...

Der kan være flere forklaringer, alt efter hvad problemet helt specifikt er...

CVX

Omdømme 2
Hej Bo

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Søger du fortsat svar på dit spørgsmål?

Besvar