MAXMEDIA 699.- pr måned, men en regning der er mere end 5 gange så høj???

Til hvem det end må vedkomme, eller som kan give mig en god forklaring!!

Jeg har købt det abonnement der hedder MaxMedia her hos TDC. Dette abonnement koster 699.- pr måned incl moms, opkaldsafgift og frit forbrug indenfor tale, data, sms og mms.

I starten af denne måned fik jeg så en regning fra TDC på ca 3800.- med en specifikation om hvilke ydelser jeg havde brugt! Alt så fint ud, fortset fra PRISEN, som burde have været 699.-

Det skal siges at der INGEN opkald til udland er, og ej heller ingen datatrafik og næsten ingen SMSer eller MMSer. Så jeg ringede indtil TDC, for at høre om der ikke var sket en fejl. Damen jeg talte med, gav mig 100% ret i at der var gået et eller andet galt med min regning, og hun ville rette det med det samme, og derefter sende mig en regning på 699.- istedet.

Nu er der så gået 14 dage, og nu sidder jeg med en ny regning fra TDC hvor overskriften er: BETALINGSAFTALE, RATE 1: 1713,67.-

-Hvad er det der går galt for TDC? Og hvorfor er det så svært for dem at sende en simpel regning på en aftale som jeg har bundet mig for i et halvt år?

-Dette abonnement er temmelig vigtigt for mig, eftersom at jeg bruger det i en lille nystartet virksomhed, hvor jeg ønsker at kende mine månedlige udgifter.

Kan en eller anden fortælle mig hvad jeg skal gøre, for at TDC tager mig alvorligt, når jeg ringer ind? Jeg er jo én ud af en million kunder, så truslen om at opsige mit abonnnement er jo nærmest ligegyldig...

Med venlig hilsen

/Daniel

3 Kommentarer

Du skal bare ringe til dem igen, forklar igen problemet for dem, de er til at tale med, har selv haft TDC i over 22 år, er godt tilfreds, har altid haft gode erfaringer med TDC, sørg for at få navnet på den du snakker med, skriv også datoer, tidspunkter og samtalens emne og resultat ned i tilfælde af at du skal henvise til tidligere samtaler med TDC medarbejdere, som du selv skriver så har de over 1 mio. kunder, det kan desværre ikke ungåes at der går ged i systemet af og til, systemet fungerer jo ikke bedre end den medarbejder der sidder og taster oplysningerne ind på computeren, du har jo intet gjort forkert, hende du snakkede med sagde jo også med det samme at det var sket en fejl, så på med handsken og ring til TDC igen...

Det lyder som en fejl der opstår jævnligt. Jeg har fået en tilsvarende regning. Har spurgt support online , men ikke fået svar endnu! Overvejer kraftigt at finde en anden udbyder efter de første 6 mdr. Det er ikke den form for kundeservice jeg er vant til.

Tak for svaret, til jer begge to.

Jeg synes bare at det lugter ret meget af at TDC, er for store til at varetage deres egne kunder og yde den mest bersale kundeservice, som er at sende de rette regninger til den rette tid.

For mig er det yderst irriterende at få den slags ublu regninger ind af døren. Også selvom det BARE er en fejl! For jeg bruger ret mange timer på at snakke med TDCs kundeservice og deres regnings-service. Og sjovt nok kan jeg ikke sende dem en regning på den tid JEG bruger på at få rettet deres fejl...

Det der er endnu mere frustrerende, er at jeg rent faktisk LEVER af at have denne telefonlinie åben, og mishages derfor voldsomt over dén linie der oftes står nederst på deres regninger, om at de lukker ens telefon hvis man ikke betaler til tiden???! For jeg NÆGTER at betale mere end aftalt!

Jeg blev i første omgang spurgt om jeg ikke bare kunne betale regningen, på de 3800.- kroner, og så skulle de nok krediterer beløbet, når fejlen var blevet fundet! Hvad siger I til det???

Så ja, jeg overvejer selv at skifte til en anden udbyder... Men dette er desværre ingen garanti for at jeg ikke bliver udsat for det samme dér. Synes det er generelt, at mellemstore og de helt store virksomheder, overhovedet IKKE har styr på deres regninger til deres kunder. Kan ikke fatte at det ingen konsekvens har for dem.

/Daniel

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P