Mangler en bestemt mail

Har et mærkeligt problem. Har en kunde som jeg skal lave hjemmeside for og som skal modtage mails om oprettelse af domæne og web-hotel hos UnoEuro.

Hun modtager fint velkomstmailen og mail fra DK-Hostmaster men den mail med login oplysninger kommer ikke igennem. UnoEuro har nu forsøgt at sende 3 gange og kan se at den er sendt men intet kommer gennem til hende.

Jeg har ikke selv adgang til hendes e-mail men hun har en@mail.dk adresse så derfor spørger jeg herinde.

Hun er absolut IT-begynder og ved intet om spamfiltre mm. så jeg vil høre om nogen ved om der ligger et eller andet filter foran jeres indgående mails som kunne have ædt disse 3 meget vigtige mails.

På forhånd tak for hjælpen!

1 Kommentar

Omdømme 3
Hej Woodhead

Hos TDC er der to spamfiltre man kan benytte sig af, et "Personligt spamfilter" og et "Centralt spamfilter".

Det centrale er man automatisk tilmeldt, og det personlige skal manuelt sættes op.

Det foregår på www.tdc.dk under Mit TDC, hvor man skal vælge Mail.

Det centrale spamfilter kan deaktiveres under indstillinger, og er det personlige aktiveret, kan det også deaktiveres under indstillinger.

Hvis det ikke løser problemet, kan du prøve at kontakte vores Postmaster på postmaster(AT)mail.dk, med oplysninger op hvilket domæne e-mailen afsendes fra, hvilken e-mailadresse den sendes til, samt afsendelsestidspunktet, så kan de muligvis være behjælpelige med at spore mailen, alt efter hvor det er den strander i systemet.

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)