mangler 4 dags mail

Hej

jeg undrede mig over at jeg ikke havde fået nogle mail fra den 18 til den 21. og fandt ud af at det var fordi jeg havde 1000 mail i min webmail. Da jeg slettede nogle af dem kunne jeg igen modtage mails, men jeg fik ikke dem der var sendt til mig mens min mailboks var fyldt op. Er det muligt at få dem fra tdc eller er de tabte

2 Kommentarer

Hej Maja

Tak for dit svar og til madiedk tak for spørgsmålet...

Har selv lige "mistet" 10 dages mails før jeg igen kom i tanke om at en mailboks på 1 gb jo er fuldstændig nytteløs, når man kun kan have 1000 mails i indbakken...

Hvordan kan det være at jeg ikke fik nogen meddelelse om en fyldt mailboks - heller ikke når jeg sendte "test" mails til mig selv? De endte fint nok i Sendt Post, men ellers skete der ingenting. Det gjaldt for Entourage på Mac'en, Mail på iPhonen og min TDC Webmail - yderst mærkværdigt i mine øjne...burde der ikke være en buffer på i det mindste 1 mail til lige at fortælle at der er problemer med pladsen?

Hvor ligger problemet egentlig i at hente de mails fra serveren, der ikke er hentet i forvejen, når først der er plads igen?

Til info kan jeg hente alle mails på TDCs mailserver i Entourage, med den advarsel at der vil blive hentet de 775 mails der ligger på serveren og at der vil forekomme dubletter - men frygter man at vigtige mails er gået tabt, er det da en mulighed.

På forhånd tak for alle svar...

Mvh Tom

Omdømme 1
Hej madiedk

Velkommen til TDC-forum.

Det var ærgerligt. Jeg tror ikke der er noget at gøre. Godt nok har TDC'server et backup-program, men jeg tror ikke du kan få dem til at gøre helle det apperat igennem, for at finde dine mistede fire dage. Desværre.

For ikke du skal komme ud i det en anden gang, vil jeg anbefale dig at installere et postpogram på din pc, hvis der ikke allerede er et. Så kunne du opsætte det til at hente dine mail og samtidig opsætte mailprogrammet til at slette dine mail på webmail, når de er hentet til postpogrammet.

Hvis du har windows 7, vil jeg anbefale dette gratis program fra microsoft:

Windows Live mail 2011

1.  Windows Live Mail - Download
  2. . Windows Live Mail - Opsætning TDC-side
  3. . Windows Live Mail - Tilbagemelding         - Fundet af Miela1 TDC Kunde
  4. . Windows Live Mail - Dansk stavekontrold - Fundet af Jesper TDC Forum

Besvar