Manglende mobil abonnement


Hej,

 

Jeg har fået tilføjet mit Home Trio abonnement i selvbetjening, men mangler mit mobil abonnement. Jeg har prøvet at tilføje det vha. mobilnr. og kontonr., men jeg får besked om at abonnementet allerede er tilføjet.

 

Er dette et kendt problem eller findes der en løsning på det?

 

På forhånd tak.

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Dennis123

Ja det må være en kendt problem.

Da jeg for 10 måneder siden ville tilføje mit mobilabb. i selvbetjening, kunne jeg heller ikke. Og jeg kunne heler ikke tilføje automatisk kortbetaling.

Da du får at vide abb. allerede er tilføjet, kunne det betyde at der er fejl.

På denne side http://mit.tdc.dk/

står der i en linie:

Bemærk:

Store dele af Selvbetjening opdateres og flyttes til ny platform onsdag morgen. Vi forventer, at Selvbetjening igen er tilgængelig omkring kl. 10.

Det må betyde at de er ved at omgrupere, så vent til torsdag med at ringe til kundeservice. Måske hjælper det på dit problem.

Hej MajaH,

Nu er systemet opdateret og det ser ud til at virke sådan nogenlunde :-)

Omdømme 1
Hej igen

Af ren nysgerrighed.

Du skriver nogenlunde???

Kan du se dine regninger i pdf-filer?

Jeg kan fx ikke bestille en aktiveringskode til at se forbruget.

Omdømme 1
Hej Dennis123

Det kunne jeg godt da jeg forsøgte første gang.

Det syns jeg da er ret så vigtigt, og hvis ikke tdc får det at vide, er de måske ikke klar over det.

Jeg syns bestemt du skal ringe til TDC, så de ansvarlige kan få det at vide.. 

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)