Manglende link

Når jeg sender et link til en hjemmeside via TDCmail, bliver adressen ikke til et brugbart link, men modtageren skal copy/paste adresselinien.

Hvad er galt?

Tom

3 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Tom

Prøv først at åbne Webmail. Kik i mappen sendt post.

Hvis dit link virker der - er det modtagerens mailbox det er galt med.

Prøv evt. at sende sådan en mail til dig selv, for at se om du selv kan åbne linket.  

Hvis ikke dine link virker hos dig selv kan du prøve at gå ind i webmail's indstillinger - egenskaber - benyt HTML-editor = Altid - men jeg skal ærlig indrømme, at jeg ikke ved om det kan løse problemet, derfor må du meget gerne svare hvad du finder ud af. 

Hej Maja!

Tak for dit svar, men det hjalp desværre ikke.  Jeg har lige sendt endnu en mail til mig selv, og det blir ikke til et link, heller ikke når jeg paster det ind inden jeg sender det.

Jeg har også lige kigget i Indstillinger - Egenskaber og den står til HTML = Altid.

Så det er temmelig okkult.

hilsen Tom

Omdømme 1
Hej Tom

Øv - Det skulle ikke undre mig du skal ind i menulinie  - funktioner - indternetindstillinger - og i fanebladet avangeret skal rettet en indstilling, MEN jeg ved det ærlig talt ikke., så jeg må desværre melde pas, og håbe på en anden kan komme med et bud.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)