Manglende HBO serier på TV

Kan ikke se diverse sæsoner af forskellige serier

Havde set sidste afsnit af Black Sails sæson 1 og ville i lørdags begynde på sæson 2, men der var ingen afspilninger under sæsonen.

Kiggede lidt videre og der er mange serier, hvor "udvalgte" sæsoner ikke figurerer i menuen.

F.eks Black sails sæson 2

Dexter sæson 1-4

Penny Dreadful sæson 1, selvom sæson 2 fint kan afspilles

HAR genstartet boks, fabriks-indstillinger osv, men problemet er det samme.

mvh

Jan

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej 
  • 

Velkommen til YouSee Forum:D

Det kunne godt tyde på en generel fejl, for jeg oplever det her også og således melder jeg det lige videre.

Falder du over flere tilfælde, må du meget gerne kontakte os via denne side, så vi kan melde det videre også.

• Hej Kasper

Har været i kontakt med udvidet support 2 gange nu. Første gang fik jeg at vide, at dette er fejlmeldt i sidste uge, samtidig med at de fortalte mig at det kunne være rettighederne til visse sæsoner HBO ikke havde *HUH*. Idag fik jeg så fortalt at det muligvis er boksen, som ikke kan rumme alle de nye ting der kommer hele tiden.

Rettigheder er det i hvertfald ikke, da disse serier figurer fint på nettet under Yousee. De mente ikke at der var så meget at gøre, så jeg synes ærlig talt de burde annoncere dette produkt som kun værende Tablet-mobil og pc venligt produkt.

De har selvfølgelig lov til at tage fejl, men med de tilbage-meldinger jeg har fået og de udsigter jeg har fået stillet, så virker det som om at de har været lige lovlig hurtigt ude med HBO-Nordic via deres boks.

Langt de fleste serier er påvirket af dette og gør det svært at regne med noget

Nu må vi se

Mvh

Jan

I dag er alle sæsoner tilbage på Yousee-boksen :)

Besvar