Manglende backup

Min automatiske backup funktion driller. Min svensknøgle bliver ved at være gul, og alle mine filer har ikonet

[i]

Afventer upload til online backup

Er det en  god ide at resette? Eller er der en anden god forklaring

Ibber

3 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Ibber1

Jeg vil foreslå, at du i første omgang prøver at gendanne databasen ved at følge denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=25922

Mvh

Stephen

Hej Stephen

Det skrev jeg ikke, men det havde jeg gjort, inden jeg lagde spørgsmålet ud. Jeg har i går kl. ca. 16 stoppet min backup funktion. Den tog pusten helt fra mit internet. Jeg har en 20/2 forbindelse, og min normale upload/download er ca. 16/1,6, hvilket nok er hvad man kan forvente her, hvor jeg bor.

MEN da den kørte backup, var fobindelsen til tider nede på ca. 3,5/0,3, så den har jeg stoppet.

Min backup var selvfølgelig 0% efter restart, og i går havde den kørt ca 28 timer, og da var den på 13%

Det virker som om, et eller andet går galt?

Ibber

Omdømme 4
Hej Ibber

Der har tidligere været en fejl i Homebox/Homedisk softwaren, som  bevirkede, at når Homedisk backup'en kørte for fuld kraft, så kunne downloadhastigheden forsvinde fuldstændigt Trist humørikon Jeg er ikke klar over, om dette problem er blevet løst, for min Homedisk har i lang tid ikke skulle uploade store datamængder.

Iflg. den produktansvarlige hos TDC var en løsning på problemet at ændre i indstillingerne, således at Homedisken ikke får "lov" til at bruge hele uploadhastigheden, men fx kun halvdelen. Hvis du søger i Forum, skulle du kunne finde gamle tråde, der omhandler dette. Det betyder dog også, at backkup'en af større datamængder kan tage adskillige uger!!

Mht. backup-hastigheden, så lyder "13% på 28 timer" ikke som om, der er noget galt. Backup af en større datamængde kan nemlig tage mange dage (i nogle tilfælde uger), hvilket bl.a. fremgår af denne tråd:

/t5/Mit-TDC/Hvordan-fungerer-backup-en/m-p/36585#M3993

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8