Mailsystem

• nw
  • 0 kommentarer
Jeg har wt problem, at TDC har lukket fir mit mailsystem, så jeg hverken kan modtage eller sende mail.

Det er ikke en TDC mail adresse jeg har, det er en anden udbyder. Dog er jeg nødt til, at gå ud igennem TDC for at komme ud til min udbyder.

Problemet er pludseligt opstået.

Er der nogen der har erfaring i, hvordan dette løes?

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej nw

Hvis det eventuelt er  en  xxx@gmail.com konto du har, skal du gå ind på googles webside og se hvilken opsætning du skal bruge til  dit postpogram. På den side kan du se der står mang forskællige postpogrammer.

Et eks. mere: Jeg har min hjemmeside på one.com, og skal derfor finde min opsætning til mit postpogram på denne side 

Du skal derfor gå ind på den webside, hvor du har din mailadresse og finde en lignende side for opsætninger for postpogrammer. Kan du ikke finde det, kan du kamoflere din mailadresse  med krydser, som jeg har gjort og skrive hvilket postpogram du søger oplysninger til, så kan det være jeg eller en anden kan hjælpe dig. Hvis det er en konkurerende internetudbyder, må du helst ikke skrive det her i tråden.

Omdømme 5
Badge +1
Hvordan forestiller du dig at TDC skulle kunne lukke dit amilsystem på en ikke-TDC server?

Vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)