mails i tre forskellige mailbokse

jeg har i mange år haft een mailadresse - har nu oprettet to mere til mine medarbejdere. Imidlertid lander  mails til mine medarbejdere nogle gange i min mailboks - andre gange er det omvendt - der er ingen "rød tråd" i hvor indgående post lander. Vi bruger alle tre outlook express - på hver sin PC. Kan det lade sig gøre gøre at fordele dem så de lander hos den rigtige.?

1 Kommentar

Omdømme 2
Hej

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Fejlen skyldes muligvis at sorteringsreglerne ikke er sat korrekt op i mailprogrammet. Jeg tillade mig at henvise dig til nedenstående tråd, der omhandler sorteringsregler. Muligvis kan du bruge svaret derfra:

/t5/Mit-TDC/sortering-af-mails/m-p/1819#M303

Du har også mulighed for at flytte hver enkelt mailadresse over på et 12-cifrede kundenummer, således at de arbjder uafhængigt af hinanden. Du kan læse mere om oprettelse af Netbasis abonnement og flytning af mailadresse via denne tråd:

/t5/Mit-TDC/B%C3%B8rnene-flytter-hjemmefra-og-vil-have-deres-email-adresse-med/m-p/1816#M301

Hvis ikke du dette svar hjælper dig, er du naturligvis velkommen til at kommentere dette indlæg.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)