Mails er væk.

Vis første besked

32 Kommentarer

Omdømme 1
hej sfr78

Hvor er det dejligt at du har markeret din tråd for løst. Det er vi mange der er glade for, især dem der fremadrettet får den samme fejl.

Jeg vil lige bede dig om at læse din tråd igen. Når du kikker på dit første indlæg, kan du se en karrygul bjælke. Hvis andre med samme problem som dig klikker der, kommer de lynhurtig ned til det indlæg som har hjulpet dig mest.

men ups - Det kan ikke være det indlæg som du har markeret. Hvis du vil hjælpe andre, kan du ud for det indlæg du har markeret klikke på indstillinger og der kan du trække din markering tilbage.  Derefter kan du vælge et andet indlæg. Det indlæg der hjalp dig. Var der ikke et indlæg der hjalp dig, bør du af hensyn til andre  og os der hjælper, skrive et nyt indlæg og i det indlæg skrive hvad du gjorde for at afhjælpe dit problem. 

Glad humørikon

Nu har jeg accepteret den tråd der hjalp mig mest, men jeg dog lige en enkelt kommentar. Når man kommer ind i kontoindstillinger skal man dobbelt klikke på ens mail adr. og på den måde kommer man ind og kan vælge avanceret. Og på den måde vælge at den skal gemme på serveren.

Omdømme 2
Badge
Ukendt pop vil sige hvis man ikke længere har overblik over, hvad man har sat op på div. enheder (PCer/tablets/mobile). Ja så vil et simpel password skifte jo forhindre andre enheder i at kende det nye. Det samme burde gælde for evt. keyboard sniffed Abusers, som evt. måtte have fået kendskab til konto oplysningerne og evt. misbrugt/tilgået ens konto. Pga. sidste mulighed ville jeg overveje at skifte password fra en anden enhed end egen PC, hvis den er under mistanke for infektion med key loggers Glad humørikon

Omdømme 1
Tak for svarret. Glad humørikon

Desværre er jeg ikke en it-nørd der forstår alle de fansy it-udtryk. Trist humørikon

For at de fleste brugere skal forstå et svar, bør det så ikke skrives i et sprog de fleste forstår?Overrasket humørikon

Dette forstår jeg heller ikke en meter af:

Det samme burde gælde for evt. keyboard sniffed Abusers, som evt. måtte have fået kendskab til konto oplysningerne og evt. misbrugt/tilgået ens konto. Pga. sidste mulighed ville jeg overveje at skifte password fra en anden enhed end egen PC, hvis den er under mistanke for infektion med key loggers

Betyder "key loggers"  den kasse hvor man skriver sit brugernavn og pasword?

Omdømme 2
Badge
Indrømmet det kan være svært at snakke i et åbent forum, da vi alle kommer med forskellige baggrunde.

En 'Abuser' er her en tænkt uønsket/ukendt 3. part som anvender ens resourcer/data/konti, f.eks. en kriminel/spammer/hacker m.v. som har fået kendskab til og dermed adgang til ens mail konto, f.eks. for at spamme, aflure evt. værdifulde oplsyninger, så som velkomst mails med kodeord til andre konti, som kunne omsættes til penge (online game etc.)

En key-logger er et lille program som aflytter de tastetryk man foretager på sin PC, og f.eks. sender oplysningerne videre til en hacker/spammer/kriminel. Det kan f.eks. være måden en Abuser for kendskab til ens adgangs koder m.m.

Omdømme 1
@JuleNissen - Æd en grimmer karl - Jeg håber så sandelig at ens sikkerhedsprogram, finder et sådan program.
@sfr78 - Tak for rettelsen. Jeg har sat den ind i det indlæg, som du har markeret som løst. Det er faktisk en fed tråd du har oprettet her i forum. Den er der sikkert mange der får glæde af.

Rigtig god weekend.

Det er jeg da glad for at høre. Tak i lige måde.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)