Svar

Mails

Hvordan flytter man mails over til en mappe på sin pc så de ikke "fylder" i "boxen"..???

icon

Bedste svar af miela1 30 november 2010, 23:23

Hej, var så lidt,

Hvis det hjælper vil du så ikke markere det som løsning, da det vil hjælpe andre med at finde løsningen, hvis de har samme problem.

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 5
Hej,

Det kommer lidt an på hvilket mail program du har om du kan eller du ikke kan,

men om det kan betalesig er en anden historie, mails fylder uafmindligt lidt, med mindre der er vedhæfted filer, men bare selve mailen der handler det om meget få killobite, helt ned til 1 kilobite alså 1/1000 megabite eller 5000 gange mindre end en musik fil.

så om det kan betalesig tror jeg ikke jeg ville ihvertfald ikke gøre det.

men hvis du skriver hvilket mail program du bruger vil jeg meget gærne hjælpe.

Hej

Jeg bruger meget at udveksle tegninger i DWG format og selv om du laver dem "små" så fylder de ganske meget.. Jeg har derfor brugt 250mb på ganske kort tid og er lidt ked af at slette dem.

Jeg bruger outlook..!

Omdømme 5
Ja, det kan jeg godt se, de fylder megetOverrasket humørikon

hvis du åbner kontoinstillinger, klikker over på fanen Datafiler. så kan du ved at klikke på tilføj oprette en ny post mappe, hvor du så selv kan vælge at ligge dem hvor du har løst. når du så har opretted postmappen skal du vælge den som standart.

Udklip.PNG

du skal huske at de mails du har modtaget stadig ligger i den gamle post mappe, så du skal ikke slette den.

Jeg vil også anbbefale at du kalder din ny postmappe for Privat eller noget andet så du ved hvad det er.

Bagefter skal du tilbage til fane bladet e-mail, hvor du nede i bunden finder en knap der hedder "Skift Mappe" den skal du klikke på og så vælge den post mappe fil(*.pst) du lige har lavet.

Udklip.PNG

så skulle det virke.Blinkende humørikon

og så skal du være opmærksom på at Outlook viser alle postmapperne.

håber det hjælper.

Tusinde tak..!Blinkende humørikon

Omdømme 5
Hej, var så lidt,

Hvis det hjælper vil du så ikke markere det som løsning, da det vil hjælpe andre med at finde løsningen, hvis de har samme problem.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)