Umiddellbart derefter kunne vi kun modtage.
Dagen efter kunne jeg det hele på min computer, men min kone kunne stadig kun modtage.
Jeg syntes jeg har prøvet alt: Ringet til TDC - Brugt alle de vejledninger jeg kunne finde på nettet.
Vi har samme brugernummer og password men forskellig mailadresse.
Vores konti er ens, undtagen mailadressen. Og hvergang får hun denne besked:
Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Annie's. Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.Serverfejl: 0x800CCC90Svar fra server: -ERR invalid user name or password.Server: 'pop3.mail.dk'Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92Protokol: POP3Port: 110Sikker (SSL): Nej
Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Annie's. Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.
Serverfejl: 0x800CCC90Svar fra server: -ERR invalid user name or password.Server: 'pop3.mail.dk'Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92Protokol: POP3Port: 110Sikker (SSL): Nej
Hvergang jeg så genskriver brugernummer og password tygger PCen lidt på det men kommer med samme besked.
Jeg har på fornemmelsen at der er et eller andet der skal nulstilles, fordi jeg har rodet så meget.
Gode råd modtages med kyshånd.
Bedste svar af Schj_tt
Haløjsovs.
Den var lige i skabet.
Nu fandt jeg familiens mailadresser.
Endnu engang tak.
Bruno.
Se original
Den var lige i skabet.
Nu fandt jeg familiens mailadresser.
Endnu engang tak.
Bruno.