Svar

mailbox for småt til at læse

Pludselig er min mailbox kun halv størrelse på skærmen (efter 3 mdr. uden problemer) og for småt til at læse og kan ikke finde ud af at få den tilbage i naturlig størrelse. Har selv en Lenovo pc med windows 7 og åbner jeg TDC mail på anden PC er der ingen problemer med størrelsen. 

icon

Bedste svar af arkemedes 17 juli 2011, 10:44

Tusind tak. Dog fandt jeg indstillingsmulighed ved at klikke på fastnøgle-symbol og der ændre til 100 %.

Det mærkelige er at jeg ikke tidliger har rørt ved dette og det kun var mailbox der var reduceret ikke hvis jeg f.eks klikkede på andet som hjælp eller dette forum.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1
Hej arkemedes

Er det kun webmail eller er det alle internetsider?

I nederste linnie i dit browservindue, helt ude til høje skal der stå 100 % ved siden af billedet af en lup. Gør der ikke det skal du klikke på den lille pil ved siden af og finde 100 %.

Tusind tak. Dog fandt jeg indstillingsmulighed ved at klikke på fastnøgle-symbol og der ændre til 100 %.

Det mærkelige er at jeg ikke tidliger har rørt ved dette og det kun var mailbox der var reduceret ikke hvis jeg f.eks klikkede på andet som hjælp eller dette forum.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)