Mail på Nokia Numia 800

Jeg kan ikke opsætte mail på min Nokia Numia 800.

Jeg har fulgt de anbefalinger/manualer der findes forskellige steder, men ingen vil åbenbart virke.

Jeg synes også det er underligt, at når jeg har oprettet en mailkonto, kan jeg ikke redigere opsætning, men derimod må jeg slette konto og oprette på ny.

Jeg har abonnemet hos Telenor - gør det en forskel at skulle hente en TDC mail til sin telefon?

Jeg taster server adresse pop3.mail.dk og udgående har jeg forsøgt asmtp.mail.dk, relay.tdcmobil.dk, mail.telenor.dk og et par stykker andre.

Brugernavn og password har jeg også testet - de er også korrekte.

Nogen der ved hvad der skal til?

5 Kommentarer

Omdømme 4
Badge
Hejsa,

Selvom du har telenor, eller en helt anden udbyder, er det stadig samme opsætning til en TDC Mail du skal benytte dig af.

Den hedder:

Indgående: pop3.mail.dk, som du har skrevet.

Udgående: asmtp.mail.dk, som du også selv har forsøgt dig med.

Kan bare ikke forstå du siger du ikke kan redigere i din mailboks, for du skulle gerne ind og ændre den udgående port til 587. Også skal udgående server stå til "Kræver godkendelse". Disse ting er ikke noget du kan ændre under opsætningen første gang, evt. ved at trykke på en knap der hedder "Avanceret"?

Hej

Tak for hurtigt svar. Og ja, telefonen hedder jo så Nokia Lumia 800Glad humørikon

Jeg kan ikke se hvor jeg skal kunne ændre port. Jeg har gransket Nokias vejledning igennem, og kan heller ikke se noget der.

Det er ikke muligt at ændre port når jeg opretter.

Efter at have oprettet med de konfigurationer jeg nu har mulighed for at tilføje, sætter telefonen igang med at synkronisere. Men efter et øjeblik står der at "opmærksomhed kræves", og skal nu logge på med mit password - kun for igen at få at vide at opmærksomhed kræves. Jeg kan ikke komme ind og redigere opsætning.

Så ved du hvor jeg ændre port?

Det er stadig ikke løst. Rigtig øv.

Er der ingen der kan forklare hvordan den opsættes?

Hej:-)

Jeg har siddet et par timer og kæmpet med præcis det samme problem.

Af en eller anden grund fandt jeg på at ændre indstillingen "download nyt indhold" til hvert kvarter (default var hver anden time)

Og nu virker det tilsyneladende...

Håber, det også virker for dig.

Den driller stadig.

Hvad har du skrevet som indgående server og udgående?

Jeg er temmelig træt af at når der er fejl i opsætning, og vil redigere, skal jeg taste min kode. Derefter synkroniserer den....og kommer med fejl. Jeg må slette konto og starte forfra hver gang.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)