Mail bliver stoppet

hej med jer.

Jeg har flere gange fået at vide, at der er sendt mail fra en bestemt forhandler, men de er ikke nået frem.

Han har så prøvet at sende til en anden a-mail adresse jeg har, og der var ingen problemer.

Min søn har prøvet at videresende disse mails, men han får returmail om at den ikke når frem til mig da den er stoppet af jeres spamfilter.

Gud hvor irriterende. jeg har sat netop denne email adresse ind som "ikke spam" men det virker åbenbart ikke. 

Hvordan skal jeg få disse meget vigtige mails frem til mig ......

Hilsen Gmøller

4 Kommentarer

Omdømme 1
Hej gmøller

Velkommen til TDC-forum.

du skriver jeresOverrasket humørikon

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum.
Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du får hjælp og hjælper andre.
For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne. Det er rigtig at der engang imellem dukker en TDC-ansat op, men det er primert andre kunder der hjælper hinanden. Jeg er også kunde.

Og så til dit problem.

Hvilket postpogram bruger du?   Webmail eller et pogram på din pc? 

Hej ...

Ja, jeg må have misforstået, det kan jeg godt se - men efter at have prøvet at lede efter en e-mail adresse til tdc kundeservice prøvede jeg denne vej, da det var totalt umuligt. Men det er rigtig sødt at dig at spørge.

Jeg bruger Outlook 2010 ..... håber du kan hjælpe ..... !!!!!!

Omdømme 1
hej igen

Jeg kender ikke programmet, men der må være en funktion, hvor du kan godkende mail til ønsket mail.

Det kan også være den bliver stoppet på webmail, men der skal du også selv gå ind og rette ifiltret.

Prøv at se denne tråd, om der er noget du kan bruge, vend gerne tilbage, hvis det ikke lykkes, så kan det være der er en anden bruger der ved mere om dit outlook 2010.

/t5/Mit-TDC/Spam/m-p/2982#M482

Kontakt til tdc kan du finde her:

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Kontakt-TDC-Yousee/m-p/11635#M389

Omdømme 1
PS. har du prøvet at højreklikke på en mail i din indbakke?

Besvar