Mail

Hej 
Jeg er helt ny både på home trio og derfor i dette forum - jeg håber at kunne få lidt hjælp til vores mailprogram - windows mail .

Jeg fatter ikke at når jeg sender en mail til min mand ryger den både ind i hans og i min egen indbakke på hver vores pc og selvfølgelig også omvendt - hvad har jeg gjort forkert ?  [i]

Jeg har brugt tdc mailsupport med automatisk opsætning [i]

Jeg håber en eller anden kan hjælpe [i]

Venlig hilsen Pia

5 Kommentarer

Omdømme 1
Hej Pia

Du har ikke gjort noget forkert.

Der er kun en af jer der står for jeres bredbåndsabb.

Jeg gætter på du har oprettet to forskællige mailadresser, en til din mand og en til dig selv.

Man har lov til at oprettet 5 mailadresser, men det er alle aliasser for det samme navn.

Det kan måske klares mved at oprette nogle sorteringsregler i Windows mail. Reglen kunne lyde på at din vindows mail ikke må hente din mands mail og din man må ikke hente dine mail.

Prøv evt. at se denne tråd.

/t5/Bredb%C3%A5nd/ops%C3%A6tning-af-flere-emails-i-outlook-2007/m-p/20907#M3657

Hvis i ønsker hver jeres mailbox, kan man købe en sådan hos TDC for 29 kr. om mdr. elller din mand kunne oprette en mailkonto hos Google.

Meld gerne tilbage, om mit råd har afhjælpet problemet.

Hej Maja 

Tak for svaret - jeg vil prøve at få lavet de regler, for det er da noget rod at modtage sine egne sendte mails selv om de samtidig havner dte rette sted Glad humørikon

hilsen Pia

Omdømme 1
Hej Pia

Der er lige et indlæg mere, du bør læse, hvis du har tid.

Tip til accepteret løst lråd

Glad humørikon

Jeg har snart prøvet alt, også

Resette modemmet, men intet hjælper!

Omdømme 1
Hej spidsmus
Jeg har læst dine andre udbrud her i brugerforum og jeg kunne ikke drømme om at hjælpe dig. Jeg vil bede andre brugere om at læse de indlæg og derefter ignore dig
Sådan kan man bare ikke tillade sig at skrive. Jeg håber dog du får det til at virke. Selvom det ikke bliver med min hjælp. Grr skrevet fra mobil

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)